Vespa-Ciao.NL
:: Vario Naaf probleem

Home Forums Techniek Vario Vario Naaf probleem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Svennoow
    Topic starter

Hallo allemaal,

mijn probleem is dat mn keerring van mn vario klok lek is.
      nu zit het zo dat ik volgens mij geen orgineel piaggio naaf heb ofzo :S want die keerring uit jmpb’s vario revisie set past niet(te klein) deze is 22mm en de keerring die eruit kwam is 23mm.

ik ben echt ten einde raad 🙁 heb deze set vorig jaar gekocht en er gewoon nog niet mee gereden :((
      die keerring is ook nergens los te bestellen of te koop. maar misschien heeft iemand een idee wat ik hier mee moet………

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

deze naaf ziet er idd best wel raar uit,

heb je deze toevallig van fred gekocht ? die had ook zo’n ding met zulke vage lagers.

je zal toch een oliekeering moeten bestellen van 23 x .. x .. ipv 22 x .. x ..
        dit is best we lte doen bij bijv. een lagerspeciaalzaak.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Svennoow
        Topic starter

ik heb hem van juul(zit ook op dit forum).
          Misschien dat hij em van Fred heeft. dat zou best kunnen.
          Toen ik em kocht lekte de achternaaf ook al. maar mn keerring ging pas lek toen ik mn eerste rondje ging rijden, achterkoppeling was niet geborgd en toen schoten mn schijven los.

edit:
          heb deze keerring net besteld: 12x24x7 als ik 24mm er niet in krijg geperst haal ik wel klein stukkie weg bij de naaf.
          dus hierbij verkoop ik mijn vario revisieset weer. als iemand interesse heeft, is helemaal compleet. stuur maar PM.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.