Vespa-Ciao.NL
:: Vario monteren HOW TO

Home Forums Algemeen Nieuws Vario monteren HOW TO

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Sjeesbeest :
      @iaccaloco: Hmmmmmmm, daar was ik zelfs nog opgekomen 🙂 hehehe stukkie makkelijker om er een nieuwe snaar op te gooien. Had alleen bij de eerste keer mijn vinger tussen zitten …… toch nog kracht het zo’n veertje 😛

ja,zo gaat het ook perfect,ik steek dan een schroevendraaier er tussen&wring zo de platen uit elkaar.

zo leren we altijd wat bij hé

Sjeesbeest
      Bijdrager

Schroevendraaier durfde ik niet te gebruiken omdat ik bang was dat er kleine scherpe delen in de schijven zouden onstaan, ik heb een plastic bandenlichtertje gebruikt later 🙂 (om mijn vinger te beschermen hehehe)

barry
        Donateur

daar heb je gelijk in,maar je moet voorzichtig zijn.
          Van die bandenlichtertjes is wel een gouden tip.Als doorgewinterde sleutelaar nog niet aan gedacht.

many thanks

barry

Dice
          Bijdrager

Ja hé sorry barry maar zoals ik al gezegd had heb ik zware examens, ik moet heel wat studeren en kan daarom niet zomaar een dag eruit nemen, ik werk alleen maar een kwartiertje aan mijn brommer. Ik wist niet dat je zo boos ging zijn!

Groeten,
            Jasper

barry
            Donateur

Wees gerust Jasper,Ik ben helemaal niet boos.Maar je steekt teveel tijd met vragen stellen op het forum,als er iemand je wil helpen met de montage zou je dit met beide handen moeten aannemen&ik heb je hulp niet nodig,zo kun je verder studeren.

groetjes

Barry

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.