Sjeesbeest :
@iaccaloco: Hmmmmmmm, daar was ik zelfs nog opgekomen 🙂 hehehe stukkie makkelijker om er een nieuwe snaar op te gooien. Had alleen bij de eerste keer mijn vinger tussen zitten …… toch nog kracht het zo’n veertje 😛
ja,zo gaat het ook perfect,ik steek dan een schroevendraaier er tussen&wring zo de platen uit elkaar.
Schroevendraaier durfde ik niet te gebruiken omdat ik bang was dat er kleine scherpe delen in de schijven zouden onstaan, ik heb een plastic bandenlichtertje gebruikt later 🙂 (om mijn vinger te beschermen hehehe)
daar heb je gelijk in,maar je moet voorzichtig zijn.
Van die bandenlichtertjes is wel een gouden tip.Als doorgewinterde sleutelaar nog niet aan gedacht.
Ja hé sorry barry maar zoals ik al gezegd had heb ik zware examens, ik moet heel wat studeren en kan daarom niet zomaar een dag eruit nemen, ik werk alleen maar een kwartiertje aan mijn brommer. Ik wist niet dat je zo boos ging zijn!
Wees gerust Jasper,Ik ben helemaal niet boos.Maar je steekt teveel tijd met vragen stellen op het forum,als er iemand je wil helpen met de montage zou je dit met beide handen moeten aannemen&ik heb je hulp niet nodig,zo kun je verder studeren.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.