:: vario klok loopt niet soepel
-
ik heb een variosetje gekocht, maar de klok lag uitelkaar. Nu krijg ik um niet meer lekker aan het draaien, wel inelkaar maar hij hapt zegt maar en heb al verschillende assen geprobeerd maar geen verschil. Opvulringen heb ik er 8 tussen. Onder de assen en bovenop de assen. Als de deksel eraf is loopt het redelijk maar dan moet ik niet teveel met de as openneer bewegen die naar de achterkoppeling gaat, want dan draait die slecht. Als iemand me zou kunnen helpen, ik wordt er helemaal gek van. Zou iemand eventueel er heen willen kijken als het mij niet lukt, dan stuur ik het op en krijg je natuurlijk wat voor het in orde te maken.
EdjuhBijdrager
NielsBijdrager
Ja ik zat gisteren ook met zo’n soort zelfde probleem bij mn vario naaf! Je moet ook ff die link aan klikken in mijn topic die tonni gaf, met deze informatie is het mij helemaal gelukt. En voor specifieke vragen kan je me nog wel een pm sturen want ik weet nu ook precies hoe dat ding werkt:P want gistern lag die van mij ook uit elkaar en nu doet die het super:D.
TonniModerator
Als het echt niet lukt, stuur je hem maar op, ik wil er best even naar kijken voor je.. Ik krijg hem vast wel in orde.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...
Ik snap er niks van, als ik de deksel er niet op heb, dan draait alles goed. Zit de deksel erop dan loopt die niet fijn. Welke ringen moeten nou waar, ik heb onder de as door het wiel een ring tegen de veer en achter het grote tandwiel ook een ring. Verder onder de andere 3 asjes ook onder en boven een ringetje. Maar wat doe ik nu fout >>
bij mijn vario as is het zo, bij de lange as zit er een ring ONDER en een soort speciale ring bovenop (die heb je vast wel goed) die 2 kleine asjes ernaast zit er een ONDER en EEN BOVEN.
En boven het grote tandwiel heb ik GEEN ring, probeer dat eens ?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.