Vespa-Ciao.NL
:: Vario keerringen

Home Forums Techniek Vario Vario keerringen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Robertez
    Topic starter

De twee keerringen van mijn vario achterklok zijn lek, nu wil ik deze vervangen en lees ik op jmpb er een 5 delige keerringen set speciaal voor vario bestaat.

Als ik mijn vario achterklok bekijk zie ik maar twee keerringen, terwijl ik de set 5 stuks zitten.

Nu is mijn vraag waar komt welke keerring te zitten? :con

De keerring die eruit kwam 13x23x4 is en op jmpb staat voor een superbravo/citta dat die keerring 13x22x4 is.
      Nu heb ik dat gat ook nagemeten en die is toch echt 23mm.

Misschien dat iemand de keerring wellis heeft besteld en dat die toch past..?

Product Informatie
      Keerringset 5 Delig.
      Vespa Vario versies.

Bevat de volgende keerringen;

15-24-5
      20-30-5
      13-22-4
      18-24-4
      13-19-3

Prijs: €7.50

Mike
      Bijdrager

voor 7,50 laat je dat toch niet liggen?? geef ze 3 euro extra en je krijgt t thuis in een bubbel enveloppe

die 2 kleintjes zijn voor in de koppeling zelf.. de grootste in je dikke as van je naaf die je nooit ziet. en die en na grootste gaat om je lange assie

Mike

Robertez
        Topic starter

Bedankt voor de reactie!

Nee het geld is geen probleem inderdaad. vroeg mij alleen af waar welke keerring hoort te komen.

Waar laat je eigenlijk de vijfje keerring, zoals ik het nu lees gaan er 2 in de koppeling zelf en 2 in de varioklok.

FonS
          Bijdrager

15-24-5 is gewoon een krukaskeerring.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.