Vespa-Ciao.NL
:: Vario (hoe duur en wat nodig)

Home Forums Techniek Opvoeren Vario (hoe duur en wat nodig)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Diablo
    Topic starter

Ik wil me ook zon variomatic gaan halen maar wil wete hoe duur dat is en wat ik er allemaal voor nodig heb. Ik woon in de buurt van sittard voor het geval jullie me een winkel aan wille rade 🙂

Jeroen
      Bijdrager

zijn super veel topics over gewoon ff searche: vario. maar je moet gewoon 2e hands zoeken.

.-{2F4OV}-.

Je hebt een varioachterklok nodig met verlengde achternaaf en koppeling..
          En natuurlijk een voorvario met snaar voor variomatic!!

Deze laatste twee heb ik zelf nog nodig 😀 ff in de zomervak bestellen bij mopshop!

Edjuh
          Bijdrager

In belgie zijn genoeg goekope setjes te vinden of brommers waar ze op zitten.

Marcc
            Bijdrager

in nederland tel je er al gauw 100 euro voor neer omdat ze gewoon vrij zeldzaam zijn en gewild 😀

hansieb
              Moderator

Diablo :
                Ik wil me ook zon variomatic gaan halen maar wil wete hoe duur dat is en wat ik er allemaal voor nodig heb. Ik woon in de buurt van sittard voor het geval jullie me een winkel aan wille rade 🙂

Je woont in limburg 🙂 mooi in belgie een superbravo voor een eurotje of 45 kopen en 🙂 daar de vario van af slopen samen met kickstartblok.

Ff hier op het forum searchen hoe en wat een vario nou is door midde van de “search knop”.

timschilders
                Bijdrager

sorry, maar belgie is niet alleen maar hemel. ik dacht ook, even een sbravo kopen voor onder 50 euro, maar valt echt tegn, na een half jaar zoeken heb ik er dan een gevonden. toch is de gemiddelde prijs in belgie 120 euro. maar als je daar met de auto rond gaat rijden in de wijkjes kun je nog een goedkope tegen gekomen, is bij mij ook gebeurt. 20 euro! si met vario. veel belgen zetten alles langs de weg te koop

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.