- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 8 maanden geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 juli 2009 om 12:04 #184322
Hey ik ben nieuw op vespa ciao.nl
Heb net een vespa gekocht die helemaal standaard is behalve de poelie (80).
Ik ben van plan om een proma cc te kopen met een andere sproeier natuurlijk maar werkt dit wel op mijn setup met standaard carburateur en standaard luchtfilter?
Ik wil miss ook standaard vario voor vespa kopen. Als ik alleen de poelie vervang voor vario heeft dit dat verschil met mijn setup. De brommer loopt nu max 55 en hij hoeft niet boven de 60-65.
Ik wil wel graag snel optrekken.. iemand advies
thx gr shaker 😀7 juli 2009 om 12:15 #195484Welkom op het forum 🙂
Proma CC loopt wel beter ja.
Met vario trek je veel harder, en ga je misschien even hard.. echt iets voor jou dus 🙂7 juli 2009 om 12:27 #195486thx voor je snelle reactie 😀
ik zag een vario op jmpb + veer
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=741
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=715
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=714
rode of gele veer?
Is dit alles wat je nodig hebt?
Is vario trouwens legaal op ciao xD?
=)7 juli 2009 om 12:32 #195490Je hebt nodig:
Een vario achterklok (zo één als je nu hebt, maar dan met een lange as ipv een korte)
Een Variateur (zoals op jouw eerste link inderdaad)
Een Complete achterkoppeling en die bevat: Koppelingsschaal, 3x koppelingssegment, een segmenthouder, 2x startsegment + veertjes 3x trekveer, 2x schijf, 1x drukveer, een moer, en een ring.Jij moet een Standaard! drukveer.
Geen gele en al helemaaal geen rode:P7 juli 2009 om 12:36 #195491🙂 d8 al, en de prijs nieuw voor dat allemaal ligt rond de?
en 2er hands?7 juli 2009 om 12:43 #195492nieuw, niet aan beginnen :p
2e hands voor een complete std varioset ongeveer 100 euro denk, iets meer miss.7 juli 2009 om 13:01 #195493Ik zag pas een filmpje op youtube kan het niet meer vinden -.-
maar op die vespa zat zoiets als dit:
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=5103
zag er wreed uit xD, iemand ervaring met zo’n filter en past ie op de vespa?edit: filmpje:
7 juli 2009 om 13:12 #195496Haha dat is voor op een simonini blok, niet voor op een normaal blok…
Lars
7 juli 2009 om 13:16 #195497lvcp :
Haha dat is voor op een simonini blok, niet voor op een normaal blok…Lars
verwachtte al zoiets 🙂
7 juli 2009 om 13:50 #195498Ik heb wel een Compleet standaar Vario setje voor je tekoop, vraagprijs is 120,- inclusief verzendkosten, dus dan betaal je 114,25 voor het setje..
7 juli 2009 om 14:52 #195499-RobinvS- :
Ik heb wel een Compleet standaar Vario setje voor je tekoop, vraagprijs is 120,- inclusief verzendkosten, dus dan betaal je 114,25 voor het setje..sorry, ik vind dat toch echt te duur, als ik naga dat ik daar ook een redelijk goede uitlaat + carb + filter + trekveertjes voor heb :p
7 juli 2009 om 15:04 #195500dan moet je keuze maken he, ik heb nu 170 euries in me vario zitte:D mja loopt wel als een idioot.
en trouwens die vario kit blijft zijn waarde behouden als je het niet afzeikt, want voor n 2e hanz pijp vang niet zo veel.
als je goed zoekt heb je al een uitlaatje (niet de mooiste) voor 25 euro ofzo, mijn polini topone was gratis 😀moet je maar kijke, misschien eens een testrit maken als je iemand kent met vario
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.7 juli 2009 om 15:11 #195501ritze :
dan moet je keuze maken he, ik heb nu 170 euries in me vario zitte:D mja loopt wel als een idioot.
en trouwens die vario kit blijft zijn waarde behouden als je het niet afzeikt, want voor n 2e hanz pijp vang niet zo veel.
als je goed zoekt heb je al een uitlaatje (niet de mooiste) voor 25 euro ofzo, mijn polini topone was gratis 😀moet je maar kijke, misschien eens een testrit maken als je iemand kent met vario
Das het probleem, ik durf niet meer 2er hands te kope omdat ik me altijd verkoop xD.. Ik ken niemand met vario op vespa 🙁 wil het wel maar alleen vario met rest standaard is ook niet alles, eerst maar ff spare xD
7 juli 2009 om 19:25 #195507ja precies
zo heb ik het ook gedaan eerst met poelie en toen vario erop, mja ik kon die vario setje fixe via fons, anders had ik misschien geen gehad… maar toch is het best chil.mja met een std setup gaat het niet veel verschil geven, trekt even hard op als snor vertanding95 en dan gaat ie naar bromvertanding 95 poelie , dus onderin trekken doet ie wel maar een dikke top ga je niet krijge
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.