Vespa-Ciao.NL
:: Vario begin vragen

Home Forums Techniek Vario Vario begin vragen

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jeroen
    Bijdrager

Herr FlicK :
      niet mogelijk, de deksel van een vario klok is anders.

de snortandwielen in een snorklok kun je wel gebruiken (op de lange vario as na natuurlijk)

bij mij paste het anders niet hoor, gewoon snoras eruit en vario as erin…(bij schuine vertanding dan)

ciao_boys
      Bijdrager

hey mensen ik heb iets ondekt
        ne vriend had een fox eh die vario past juist op een ciao en met orgineel vario van ciao ging ik 45km/u en met mijn vriend zijn fox vario ging ik met orgineel cilinder en al 55/60km/u en kreeg nog een door trek
        als ik u was geen malossi vario kopen of zo
        gwn een 2dehands fox vario en ge bolt veel beter !! :thumb

eddi
        Bijdrager

bedankt voor de info:), ik heb namelijk 2 veschillende snornaven.. 1 van si en 1 van ciao, in t aantal tanden zit wel veschil si 1:8,35 en ciao 1:11,75 de ingaande as si 12t schuin, ciao 10 schuin… misschien heb ik dan genoeg aan een 10t as met een ander deksel.. laatste is erg duur nieuw..:o 104 euro!!!!!!!!!!!:o

eddi
          Bijdrager

heb de vario en klok nog nie thuis maar had m al eerder gekocht… lag allemaal te roepen, “zet mij erop!!!!!!!!!!!” vandaar dat ik aan dit hoofdpijn project ben begonnen..:con

eddi
            Bijdrager

Hey rebel, t word er misschien nie goedkoper op maar zou jij s kunnen vragen aan die gast op msn voor die varionaaf, zoek me helemaal lam naar zo’n ding:(:(:(:(

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.