hey mensen ik heb iets ondekt
ne vriend had een fox eh die vario past juist op een ciao en met orgineel vario van ciao ging ik 45km/u en met mijn vriend zijn fox vario ging ik met orgineel cilinder en al 55/60km/u en kreeg nog een door trek
als ik u was geen malossi vario kopen of zo
gwn een 2dehands fox vario en ge bolt veel beter !!
bedankt voor de info:), ik heb namelijk 2 veschillende snornaven.. 1 van si en 1 van ciao, in t aantal tanden zit wel veschil si 1:8,35 en ciao 1:11,75 de ingaande as si 12t schuin, ciao 10 schuin… misschien heb ik dan genoeg aan een 10t as met een ander deksel.. laatste is erg duur nieuw..:o 104 euro!!!!!!!!!!!:o
heb de vario en klok nog nie thuis maar had m al eerder gekocht… lag allemaal te roepen, “zet mij erop!!!!!!!!!!!” vandaar dat ik aan dit hoofdpijn project ben begonnen..:con
Hey rebel, t word er misschien nie goedkoper op maar zou jij s kunnen vragen aan die gast op msn voor die varionaaf, zoek me helemaal lam naar zo’n ding:(:(:(:(
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.