Vespa-Ciao.NL
:: vario

Home Forums Techniek Opvoeren vario

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niels-nijsten
    Topic starter

ik weet niet oftie hier goed staat maar dan zetm maar ergens anders neer:P

zou het met mijn setup veel uitmaken als ik vario derop gooi. hoef niet idioot hard te trekken(hoef geen autowheelie) als ik die als ik maar met de scootertjes kan meerijden ik hoe ze over het algemeen wel bij maar zodra het bergop gaat of bij het stoplicht optrekken dan laat het vespatje na. dus heeft het veel nut ik wil ongeveer 60 65 blijven rijden en goed trekken. en wat heb ik precies nodig achterklok achtervario en voorvario dat weet ik maar wat voor eene wat is het beste(heb in totaal een 100 te besteden hieraan).

en ik heb nog een klein vraagje met mijn setup reed ik in het ebgin toen alles vrij nieuw was een 65 met gemak nu haal ik de 60 met gemak en als het lang rechtdoor gaat de 65. brommer trekt van 0 tot 20 rustig bij 30 tot 45 boost en dan van 50 tot 60 nog en een kleine boost en dan trektie heel rustig door naar de 65.
      is dit normaal? want volgens mij troktie in het begin beter naar zijn top maar kan aan mij liggen.

heuvel85
      Bijdrager

klopt!

de vario systemen zijn voordat je dezelfde snelheid weer wilt hebben erg duur..
        met een standaard vario verlies je snelheid vergeleken poelie(zoals kwafo ook al zegt)
        dan zou je zeker een race vario moeten kopen of andere vertanding..

niels-nijsten
        Topic starter

ik weet dat hier wel meer van over op de site staat maar iedereen vraagt weer wat ander en na een uur lezen zie je door de bomen het bos niet meer

en alleen achtervario zou dat ook werken?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.