Vespa-Ciao.NL
:: VAN FUN

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten VAN FUN

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Blue Wonder
    Topic starter

kheb hem nu op mijn citta zitten nu heb ik hem goed afgesteld kheb me 13/13 carb er op gedaan VAN FUN uitlaat en 80 poelie

ik rij er nu 48 mee haha wat loopt hij lekker
      komt gewoon door de expansie gedeelte dat hij zow lekker optrekt
      maar ok komt wel goed
      maar laat wat van je horen .

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

kvind m zeer tegenvallen, matig
        prestaties ? lijkt mij een bagger uitlaat omdat ik niet egt een move inzie kan aan mij liggen maar wel grappig om te zien een keer

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Miesmaster
        Bijdrager

Ey bleu wonder, Ik zou het erg cool van je vinden als je die uitlaat voor me koopt!!! erg te gek!! Voeg me anders ff toe op MSN(als je dat heb) dat praat ff wat makkelijker he
          verschil_moet_er_zijn@hotmail.com

Vespaflappie
          Bijdrager

Herr FlicK :
            kvind m zeer tegenvallen, matig
            prestaties ? lijkt mij een bagger uitlaat omdat ik niet egt een move inzie kan aan mij liggen maar wel grappig om te zien een keer

een move?? Wat bedoel je eigenlijk?Hij heeft wel gewoon een expamsie gedeelte dus opzich zou hij beter asl een orgineeltje moeten zijn….Wil hem wel eens zien; ik vind hem best mooi….

Blue Wonder
            Topic starter

hij rijdt idd stukke beter als die proma+ en het geluid is oowk lekker knetterend en miesmaster kheb je toegevoegd

ik denk dat ik deze uitlaat wel 1 van de betere uitlaatjes vind voor een orgineele citta – 13/13 carb en 80 poelie

en al me vriende vonden het een superuitlaat op school ging alle scooter gassies kijken haha

ThieskeCiao
              Bijdrager

ehj heb je nog zun VAN FUN uitlaat??

of kan je der nog een aankomen??

Blue Wonder
                Topic starter

neej de laatzste had die gast al verkocht er staat er wel 1 op marktplaats alleen voor 50 euro maar ding kost maar 10 euro

D-Rake
                  Bijdrager

Als je veel chrome details op je vespa hebt ziet het wel leuk uit, maaruh ik zou het nie doen, past meer bij een puch of tomos
                    hoe hard rijdt een standaard ciao met die uitlaat dan?
                    L@tor:D

Ties
                    Bijdrager

vette shit ouw:P hahah
                      best geinig…voor 10 euro zeker…

iaccaloco
                      Bijdrager

:$

Ik zou nog liever zónder uitlaat, of met een rietje van een Mc Donald’s shake gaan rondrijden…….

:barf:

***enneh, de topicnaam lijkt wel op de sitenaam van m’n Chevy Van…….:D

Ik denk dat de naam daar ook vandaan komt, hij lijkt op de zogenaamde “side-pipes” die je vaak op Amerikaanse auto’s ziet……

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
                      10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.