:: Valt uit, start niet meer
-
Het ging zo goed, maar nu ben ik toch stil gevallen en ligt het probleem niet bij mij.
Ik reed terug naar huis, en opeens was het bwoooop.
Ik thuis de bougie eruit halen, en trof dit aan
[url]http://www.photo-host.org/img/860215foto0036.jpg[/url]
[url]http://www.photo-host.org/img/225871foto0037.jpg[/url]
De elektrode ziet er wel mooi koffie-bruin uit, maar de rest is goed zwart.
Volgens mij klopt dit niet echt, en dus probeerde ik me ontsteking maar weer ff af te stellen.
Leuk idee, maar dat verrekte rubbertje kreeg ik er echt niet af. Hoe lukt me dat wel (kleine vraag <--)
Nu kwam het, ik ging me sproeier er maar eens uithalen want die verstopt ook nog wel es.
De sproeier zat niet verstopt, maar het vlotterbakje was wel leeg...
Ik maar eens de banjo filter eraf halen, maar nadat ik dat schoongemaakt had, kwam er nog steeds geen bezine doorheen. Heel af en toe een druppel.
Nu ben ik bang dat hij ergens in m'n benzineslangetje (met filter) vacuum zuigt... maar verder weet ik het ook niet.
De vlotternaald heb ik ook ff schoongemaakt net als de vlotter zelf, en nog steeds maar een paar drupjes (dus ipv het volstromen van de vlotterbak gaat het met drupjes)..Ik rij dus me vlotterbak sneller leeg dan hij volstroomt (als hij uberhaupt volstroomt), en mijn vraag is nu, hoe kan dit!
JohnselSleutelbeheerder
JE HEBT M VERMOORD :'( ENGERD!
nee ff serieus, k zou je benzinekraantje er eens uitdraaien en kijken ofdie niet verstopt zit en anders kijken of je tank niet vacuum zuigt door je tankdop.. en voor alle duidelijkheid, als je je benzineslangetje erafhaalt stroomt er dan wel benzine uit?
Ja, er stroomt genoeg uit, ook als ik het slangetje erop zit genoeg, maar als ik hem eenmaal aansluit op de carburateur dan stroomt hij niet meer.
JackyBijdrager
Afstelling ziet er goed uit. Dat rubbertje moet je er makkelijk uit kunnen wippen met en klein schroevendraaiertje oid. Wat Johnsel zij, proberen zonder tankdop.
MikeBijdrager
ik en marees hebben perecies hetzelfde gehad..
de bezine kraan en de filter daarvan deugde inees niet echt meer.. nieuwe op en was weer gaan met de banaan:)
tankdop zou theoretisch kunnen.. maar als je het daarvoor nooi hebt gehad zou het wel vreemd zijn maar je kan dr altijd met ene smal dremel boortje op de dremel een klein gaatje erin “prikken”
succes:)
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.