:: Valt uit en start niet meer..
-
Eeh,
Ik had inplaats van een sproeier 70 een 74 erin gedaan en een nieuwe bougie. Toen starte die goed en ik had er ook een rondje mee gereden. maar toen ik weer terug was en dus niet meer gas gaf viel die uit.
Dus ik deed een sproeier 72 erin toen viel dat witte blokje eruit dus ik had die er weer in gedaan. En hij starte weer goed maar viel nu ook uit na een tijdje geen gas te geven.
Het is niet me stationair schroefje ik weet echt niet wat het kan zijn.
Kan iemand mij helpen???
is je bougie ofzo niet kapot? en heb je je vlotter weer goed terug gedaan? want kan zijn dat die gewoon geen benzine meer krijgt, kijk eerst eens of die goed vonkt en je vlotter eens nakijken en dan haal je je vlotterbakje eraf je duwt je vlotter omhoog en zet je bezine kraan open en kijkt dan als je de vlotter loslaat of er benzine doroheen komt ofniet, en kijk ook eens of je sproeier niet verstopt zit en de maat lijkt me ook veel te groot ik rijd met een 66 op mijn set up denk dat jij ook die maat nodig hebt
suc6 
ik denk niet dat het aan me vlotter ligt want voordat ie er nog niet uitgevallen was deed hij het ook niet.
Het is ook niet me bougie want ik heb het ook met m’n oude gepobeerd maar die deed het ook niet.
volgens mij is ie ook niet te groot want ik heb al een warmloper gekregen met 70. :S
ik heb nu ook weer met 70 geprobeerd en ik heb weer hetzelfde probleem:?
13.13 carburateur op een normale brominlaat of op een uitgevijlde brominlaat?
Polini luchtfilter ? Malossi luchtfilter?
Carters : Brom speciaal getuned voor cilinder (dus geveilde inlaat) en een std filter met extra gaten er in gesneden.
Weet niemand wat het kan zijn?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.