:: Valt uit bij volledig gas bij het vervolgens hard inknijpen van de rem
-
Hoi allemaal,
ik ben nu al een tijdje bezig met het opknappen van een vespa si.
Het probleem met deze vespa is dat hij in bij het starten makkelijk aan gaat en dan ook meteen best hoog stationair loopt als de stationairschroef er dan verder uit draai gaat ie niet van hoog naar middel stationair maar ineens van hoog naar uit. Ik heb bij het verstellen van de stationairschoef telkens een beetje gas gegeven om zo de vespa op de nieuwe stationair stand te zetten.
Als ik volledig gas geef en daarna volledig in de remmen ga, dan slaat hij me ook af.
Setup:
Brom luchtfilter
12/7 Carburateur
sproeier 40
Snorblok
aan de koppeling ligt het zeker niet want deze komt van mijn eigen vespa si af en loopt daar goed op.
Ik denk zelf dat de kans aanwezig is dat hij niet loopt doordat hij ergens valse lucht trekt
Ik zie uit naar jullie reacties
Doe even de Deotest, dan kan je het zeker weten.
Ik heb de deotest gedaan en hij trekt valse lucht, dus dan ga ik dat maar eens oplossen door even een beter blok eronder te zetten.
dat is vrij rigoureus.
ik zou gewoon de pakkingen vervangen als ik jou was
Vergeet ook de keerring niet, voor een paar tientjes heb je de meest aannemelijke oorzaken wel uitgesloten. Pakkingen en zuigerveren, bestel ook gelijk een iets grotere sproeier want die 40 is wel aan de kleine kant, ik neem aan dat je niet met de standaard uitlaat rijdt.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.