Vespa-Ciao.NL
:: valt uit

Home Forums Techniek Problemen oplossen valt uit

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gane
    Topic starter

ik heb vandaag een snor citta gekocht alleen ik krijg hem niet fantsoenlijk aan de praat Ik heb het blok er al onderuit gehad schoongemaakt en contactpunten afgesteld. het probleem is nu als ik eenmaal rij is er niks aan de hand en loopt hij redelijk alleen zogou ik moet afremmen en langzamer als 6 kmpu ga rijden valt hij uit of als ik vool gas geef pakt hij hem soms nog net. Hij wil ook niet stationair lopen en als ik aan de stationair schroef draai zakt of stijgt hij ook niet in toeren. er zitten gewoon onbewerkte carters op 50cc een 13/13 cabr.(sproeier 60)en een polini top one.ìemand eng idee?

Shark
      Donateur

carb. (ultrasoon) laten reinigen,

oude benzine?

UniQue
        Bijdrager

probeer anders een kleinere sproeier volgens mij is 60 iets te groot.

Klenne
          Bijdrager

Ik heb hetzelfde.

Ook een ander blok met electronische ontsteking erop gezet, 13/13 carb met sproeier 60, want dat zat in die std carb ook.
            Alleen krijg hem nu ook moeilijk aan de praat en als ik rustiger ga rijden valt hij uit.

Ik ga nu ook ff carbje reinigen en sproeier 56 er in doen.

als ik meer weet post ik het wel ff.

Gr Stijn

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.