Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › valt soms uit en kan na 5 minuute weer rijden..wazug dus
- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 6 maanden geleden door R-mR.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 september 2008 om 15:38 #208494
Moguh mensen..kheb alweer gekloot met me brommie en dat moet ff verholpe worden maar ik ben ff radeloos..
ik was aan het rijden (lang stuk rechtdoor) en ineens ging ie wat langzamen gevolgd dat ie ineens uitviel en BWAAAOWWB (best hard) geluid maakte..de volgende dag teste ik uhm en deed het weer als een zonnetje en na tijdje rijden nix aan de hand..en later weer op een lang rechtstuk weer hetzelfde…BWAAAAOWWB en stond ik weeer stil..nogal vervelend dus..iemand ideeen? laat het me weten ajb!
danku!
24 september 2008 om 15:47 #220538kijk is even heel snel naar je cilinder en zuiger want ik heb precies hetzelfde gehad toen ben ik gewoon eigenwijs doorgaan rijden tot gevolg dat me hele blok vast naaide. 😉
24 september 2008 om 15:59 #220539ik heb ong hetzelfe,alleen mijne doet dat als ik constant vol gas geef (ong 35-40 km/h,snorbrommer),maar als ik gewoon rustig blijf rijden is er niks aan de hand en als hij uitvalt kan ik hem gewoon meteen weer starten.diegen waar ik hem van kocht zei dat het iets met de trekveertjes had te maken,maar geloof er zelf weinig van,hopelijk weet iemand wat het is?
24 september 2008 om 16:06 #220540naja zit nieuwe zuiger in met nieuwe veertjes,ringens alles en cilinder was nog top dat ik uhm erop zette..weekie geleden..en me top is maar 35 dus dat noem ik niet hard..en zou een 50cc tog moeten kunnen houde..
24 september 2008 om 18:25 #220542het had wel een beetje geregend..en wat ik eraan gedaan is ..nieuwe zuiger..verder blok onder andere brommergezet met nieuwe uitlaat..en wat heeft al die regen ermee te maken? hij hoort tog ook in de winter te kunnen doen als het vochtig is en geregend enzo..
24 september 2008 om 18:59 #220543Als er inderdaad plassen op de weg liggen kan het zijn dat je een (meestal zwarte) niet goed geisoleerde bougiedop hebt. Er komt dan water tussen en maakt kortsluiting.
Het kan ook zijn dat het benzinefiltertje een beetje verstopt zit omdat je zegt dat het alleen gebeurd op een lang recht stuk.
Heb je de nieuwe zuigerveren wel ingereden? Zo niet, dan is de kans groot dat je een warm loper hebt gehad en nu steeds weer op dezelfde plek warm loopt.
24 september 2008 om 19:31 #220544ik heb met de nieuwe zuiger ff rustig paar rondjes gereden en eerst ff warm lopen, ik heb geen benzine filtertje meer..en ik heb een zwarte bougidop ja..maar ik heb er nog nooit problemen meegehad..
hoelang zou het beste zijn om zuigerveren interijden?..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.