Vespa-Ciao.NL
:: valt bijna uit

Home Forums Algemeen Oude topics valt bijna uit

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jeroen
    Topic starter

als ik met mn vespa rij…heb ik soms dat als hij rond de 45 km/h gaat, ineens helemaal terug neemt en nog net niet uitvalt.
      met half gas verder gaat ook niet. als ik ff heb stil gestaan en dan weer start doet ie het weer normaal.

kan iemand me helpe?:con

Jeroen

Baz
      Bijdrager

stationair schroefje ff goed afstellen ik had het vandaag ook want ik had dat ding helemaal ingedraaid om beter te kunnen schoonmaken en niet trug gedraaid en als die rijd valt ie weer uit en als je choked doet ie het weer ff.is dat ook zo bij jou of niet?

Jeroen
        Topic starter

zou kunne want zit er redelijk ver in…
          maar is niet altijd soms maar kan ook vaak op top rijde zonder dat ik daar last van heb.
          k dacht self dat er een vuultje in het vlotterbakje zit…dat af en toe voor de sproeier komt…

coda
          Donateur

Remt ie echt hard af,net of je de rem flink inknijpt?
            Dan heb je een warmloper,je sproeier mag wel wat groter met die uitlaat.54/56 of zo.

Jeroen
            Topic starter

ja zoiets…ik zal het proberen

maar kun je een warmloper al tijd krijgen…want de zuigerveren zitte er al lang in en goed ingerede…

Jeroen
              Topic starter

ik heb nou een 54 sproeier erin gedaan maar nou heb ik er nog meer last van…:cry

wat zou ik nog meer kunne proberen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.