Home › Forums › Algemeen › Oude topics › Valse lucht.. ?
- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 3 maanden geleden door iaccaloco.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 december 2005 om 00:00 #131903
Waarom vraag je altijd vanalles als je toch zelf al weet wat het is?
1 december 2005 om 05:07 #131904Ja dat valt mij ook op af en toe. Je vraagt iets, en als er dan iemand een suggestie doet dan controleer je dat niet maar je weet alvast wel dat dat het ZEKER niet is, en weet je toch al wat het dan wel is..
Dan hoef je het ook niet te vragen lijkt me.I came, I saw, and I forgot what I was doing...1 december 2005 om 08:48 #131905hehe omdat ik het eerst op het forum post, ik heb het met de keerring geprobeert wat tonni zij (die was al keer nieuw)
en toen ik toevallig bij de brommerboer kwam toen hadden we wat getest en hij wist cker dat het bij de carburateur vandaan kwam. daarom46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel2 december 2005 om 17:09 #131912Vandaag weer wat geprobeert, had een andere carburateur (met iemand geruild met iets) en alles overgezet en die carburateur erop gezet.
toen wou hij niet statinoair lopen, dus ik maak de carburateur even helemaal schoon en nog keer proberen.. maar hij loopt wel maar ik moet m dan hoog stationair laten lopen en soms op de choke.Als ik dat doe loopt heel onregelmatig statinoair.
Ook weer me oude carburateur erop gezet en dan doet ie weer net als ervoor..
Ook nieuwe bobine gekocht (nieuw) maar doet ook niks.. superfucked
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 december 2005 om 19:37 #131913Ok opgelost, het vloeibaar staal wat in me carter zat (carterlek dichten) was eruit.
ik reed dus gewoon met een dikke lekke carter.. nog wel 75 digi mee gehaald 😀 hehehe.
nu opnieuw gedicht met voeibaar staal en iets beter, morgen blok er weer onder en blazen!!!!!!
Gele Racefrikandel3 december 2005 om 20:24 #131914Herr FlicK :
Ok opgelost, het vloeibaar staal wat in me carter zat (carterlek dichten) was eruit.ik reed dus gewoon met een dikke lekke carter.. nog wel 75 digi mee gehaald 😀 hehehe.
nu opnieuw gedicht met voeibaar staal en iets beter, morgen blok er weer onder en blazen!!!!!!
woohoo thomas… ga je oook meteen vertellen hoe hoog je top is?? :D.. doe anders maar op msn ofzo maakt nie uit 😛
3 december 2005 om 21:20 #131915Leipe gast, vraagt ie me gister via MSN wat er met z’n brommertje zou kunnen zijn, zegt ie zelf, miss. is ’t me keerring…..
Ik zeg, ja, zou kunnen idd…….
Zegt ie “maar het ken ook het gat in me carter zijn”
Ik denk DWAAS! natuurlijk is dat ’t……:)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!3 december 2005 om 21:30 #131916neeeeeeeej japie 😉 je begrijpte en las t verkeerd denk ik.
Ik had altijd dat gat in me carter! maar misschien was er iets mee verkeerd gegaan. want natuurlijk weet ik dat een gat in me carter dat je er niet (goed) mee kan rijden.
En het vloeibaar staal waar het mee is gedicht is gewoon los gelaten..
Gele Racefrikandel4 december 2005 om 04:01 #131917Tonni :
[color=red]Heb je je carter al gecontroleerd? Misschien is die reparatie waar je m lekgevijld had wel een beetje los gegaan? Anders je keerringen controleren.[/color]En gewoon weer eigenwijs geweest he??? Ga nou voortaan eerst eens kijken als iemand je een suggestie doet voordat je het afwijst!!!
Toch wel jammer hoor dat je zo [color=red]stronteigenwijs[/color] bent soms!! Je lijkt wel een [color=red]Groninger[/color]!!!!!!!!!!!!:D
I came, I saw, and I forgot what I was doing...4 december 2005 om 13:04 #131918nou zn ciao leeft vandaag strax weer, so happy ridin’ !?!?
4 december 2005 om 16:25 #131919Hij gaat me aeroxje wel voorbij nu 🙂 haha, goed dat je ciaotje het eindelijk weer doet maar waar heb je een gat in je carter zitten dan?
4 december 2005 om 18:34 #131920Verdomme, net weer stukje gereden. eidenlijk weer power..
dus ik sta even stil bij iets, looptie weer hoog statinoair :S ik denk wtf!.
Looptie weer precies zoals ervoor.. volgens mij is t weer losgelaten op een of andere manier.Ik word er wel gek van !! blok gaat er al zo moeilijk uit en onder..
Denk dat als het weer dat gat is dat ik toch maar even moet laten lassen (is wel alu he)
Gele Racefrikandel5 december 2005 om 15:02 #131926dat word moeilijk lassen, in de spoelpoort een laspuntje laten zetten zal de spoeling van de gassen wat beïnvloeden, en aan de andere kant bij de ontsteking is er bijna geen ruimte…
dat vloeibaar staal in het carter moet je gewoon vergeten,
want dat aluminum van je carter zet niet evenveel uit als het vloeibaar staal wat er dan is dat gaatje zit, waardoor het er uitschiet…vloeibaar aluminum zal wel kunnen, als dit dezelfde dichtheid heeft als aluminim, maar of dat blijft zitten?..
een ander cartertje lijkt mij de makkelijkste en goedkoopste oplossing.
7 december 2005 om 18:58 #131949Ik laat het even lassen, hier nog wat pics om te verduidelijken…
en tot slot ook nog ff een foto van me mooie zuiger in me polini cilindertje
Gele Racefrikandel7 december 2005 om 23:22 #131950jammer, ik wou nog samen met je boeken :D…
maareh, waarom geen speedengine dan? (met kickstart mogelijkheid)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.