Vespa-Ciao.NL
:: Valse lucht.. ?

Home Forums Algemeen Oude topics Valse lucht.. ?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespaflappie
    Bijdrager

Waarom vraag je altijd vanalles als je toch zelf al weet wat het is?

Tonni
      Moderator

Ja dat valt mij ook op af en toe. Je vraagt iets, en als er dan iemand een suggestie doet dan controleer je dat niet maar je weet alvast wel dat dat het ZEKER niet is, en weet je toch al wat het dan wel is..
        Dan hoef je het ook niet te vragen lijkt me.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Herr Flick
        Topic starter

hehe omdat ik het eerst op het forum post, ik heb het met de keerring geprobeert wat tonni zij (die was al keer nieuw)
          en toen ik toevallig bij de brommerboer kwam toen hadden we wat getest en hij wist cker dat het bij de carburateur vandaan kwam. daarom

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Herr Flick
          Topic starter

Vandaag weer wat geprobeert, had een andere carburateur (met iemand geruild met iets) en alles overgezet en die carburateur erop gezet.
            toen wou hij niet statinoair lopen, dus ik maak de carburateur even helemaal schoon en nog keer proberen.. maar hij loopt wel maar ik moet m dan hoog stationair laten lopen en soms op de choke.

Als ik dat doe loopt heel onregelmatig statinoair.

Ook weer me oude carburateur erop gezet en dan doet ie weer net als ervoor..

Ook nieuwe bobine gekocht (nieuw) maar doet ook niks.. superfucked

Gele Racefrikandel

Herr Flick
            Topic starter

Ok opgelost, het vloeibaar staal wat in me carter zat (carterlek dichten) was eruit.

ik reed dus gewoon met een dikke lekke carter.. nog wel 75 digi mee gehaald 😀 hehehe.

nu opnieuw gedicht met voeibaar staal en iets beter, morgen blok er weer onder en blazen!!!!!!

Gele Racefrikandel

November Rain
              Bijdrager

Herr FlicK :
                Ok opgelost, het vloeibaar staal wat in me carter zat (carterlek dichten) was eruit.

ik reed dus gewoon met een dikke lekke carter.. nog wel 75 digi mee gehaald 😀 hehehe.

nu opnieuw gedicht met voeibaar staal en iets beter, morgen blok er weer onder en blazen!!!!!!

woohoo thomas… ga je oook meteen vertellen hoe hoog je top is?? :D.. doe anders maar op msn ofzo maakt nie uit 😛

iaccaloco
                Bijdrager

Leipe gast, vraagt ie me gister via MSN wat er met z’n brommertje zou kunnen zijn, zegt ie zelf, miss. is ’t me keerring…..

Ik zeg, ja, zou kunnen idd…….

Zegt ie “maar het ken ook het gat in me carter zijn”

Ik denk DWAAS! natuurlijk is dat ’t……:)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Herr Flick
                  Topic starter

neeeeeeeej japie 😉 je begrijpte en las t verkeerd denk ik.

Ik had altijd dat gat in me carter! maar misschien was er iets mee verkeerd gegaan. want natuurlijk weet ik dat een gat in me carter dat je er niet (goed) mee kan rijden.

En het vloeibaar staal waar het mee is gedicht is gewoon los gelaten..

Gele Racefrikandel

Tonni
                    Moderator

Tonni :
                      [color=red]Heb je je carter al gecontroleerd? Misschien is die reparatie waar je m lekgevijld had wel een beetje los gegaan? Anders je keerringen controleren.[/color]

En gewoon weer eigenwijs geweest he??? Ga nou voortaan eerst eens kijken als iemand je een suggestie doet voordat je het afwijst!!!

Toch wel jammer hoor dat je zo [color=red]stronteigenwijs[/color] bent soms!! Je lijkt wel een [color=red]Groninger[/color]!!!!!!!!!!!!:D

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Fredzzz
                      Moderator

nou zn ciao leeft vandaag strax weer, so happy ridin’ !?!?

hansieb
                        Moderator

Hij gaat me aeroxje wel voorbij nu 🙂 haha, goed dat je ciaotje het eindelijk weer doet maar waar heb je een gat in je carter zitten dan?

Herr Flick
                          Topic starter

Verdomme, net weer stukje gereden. eidenlijk weer power..
                            dus ik sta even stil bij iets, looptie weer hoog statinoair :S ik denk wtf!.
                            Looptie weer precies zoals ervoor.. volgens mij is t weer losgelaten op een of andere manier.

Ik word er wel gek van !! blok gaat er al zo moeilijk uit en onder..

Denk dat als het weer dat gat is dat ik toch maar even moet laten lassen (is wel alu he)

Gele Racefrikandel

Vincent Vario
                            Bijdrager

dat word moeilijk lassen, in de spoelpoort een laspuntje laten zetten zal de spoeling van de gassen wat beïnvloeden, en aan de andere kant bij de ontsteking is er bijna geen ruimte…

dat vloeibaar staal in het carter moet je gewoon vergeten,
                              want dat aluminum van je carter zet niet evenveel uit als het vloeibaar staal wat er dan is dat gaatje zit, waardoor het er uitschiet…

vloeibaar aluminum zal wel kunnen, als dit dezelfde dichtheid heeft als aluminim, maar of dat blijft zitten?..

een ander cartertje lijkt mij de makkelijkste en goedkoopste oplossing.

Herr Flick
                              Topic starter

Ik laat het even lassen, hier nog wat pics om te verduidelijken…

en tot slot ook nog ff een foto van me mooie zuiger in me polini cilindertje

Gele Racefrikandel

Fredzzz
                                Moderator

jammer, ik wou nog samen met je boeken :D…

maareh, waarom geen speedengine dan? (met kickstart mogelijkheid)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.