na een lange tijd van zelf klooien en hier op het forum info zoeken toch maar een vraagje.
via iemand van het forum een snor ciao gekocht waar ik inmiddels al een tijdje mee bezig ben.
benzine inlaat van de carter was te smal waardoor ik de carb er niet meer vast op kreeg.
degene die mij de snor verkocht had heeft mij toen een anderre carter opgestuurd met een anderre carb
aangezien daar ook overal de schroef draad van was uitgelubberd.
maar toen ik de nieuwe carter had gemonteerd kreeg ik de cilinder er niet meer in geschoven je ziet ook duidelijk als je in het blok kijkt dat er stukjes uitsteken bij de twee carter delen en dat dit niet goed aansluit.
nu heb ik van iemand een brom blokje van een citta gekregen alleen was de cilinder daarvan in dusdanige staat
dat ik mijn snorcilinder er op heb gezet.
het probleem nu is dat die niet harder dan 25km wil en dat die volgens mij valse lucht aanzuigd.
het blokje nu is voorzien van een nieuwe zuiger, nieuwe contact punten een nieuwe 13/13 carb met momenteel een
47 sproeier erin .
orginele luchtfilter zit er ook op van een snor.
heb al geprobeerd met een 44/47/52/en een 56 sproeier en zowel standaard filter en malossi filter.
er zit overigeens ook een nieuwe koppakking op.
iemand enig idee wat ik fout doe?
bij voorbaat dank.