Home › Forums › Algemeen › Oude topics › Vage koppeling
- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 1 maand geleden door Robin89.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 februari 2006 om 19:17 #123868
Ik zit met een probleempje. Want ik had laatst mijn koppeling losgehaald omdat ik vermoedde dat de segmenten versleten waren. Dat waren ze dus ook.. Dus ik gewoon weer dat ding terug gezet, wil ik de volgende morgen wegrijden, blokkeert in eens de boel. Die avond een beetje zitten kloten, haalde niks uit. Dus nieuwe koppeling besteld, erop gezet, en nog doet ie het niet. Ik had al om hulp gevraagd op het citta-forum, maar misschien weet iemand hier wel de oplossing 🙂
(En ja, het ringetje zit met dat uitstekende stukje naar buiten.)
5 februari 2006 om 19:26 #132449wat blokkeerd de koppeling?:S En heb je nieuw segementen erin zitten? of wat heb je nieuw gekocht?
5 februari 2006 om 19:28 #132450Ik heb een hele nieuwe koppeling gekocht. Helemaal compleet dus…
Maar als ik ga lopen dan klappen de segmenten zeg maar uit en dan blijven ze ook zo zitten. Oftewel, dan kom ik niet meer vooruit 😛
5 februari 2006 om 19:31 #132451je trekveren zitten er toch op.
5 februari 2006 om 19:33 #132452Ja, die zitten er op ja. Maar het gaat niet zozeer om die nieuwe koppeling, maar om het feit dat als ik alleen maar die koppelingsplaat eruit haal, en gewoon weer terug zet, dat ie het dan niet meer doet.
5 februari 2006 om 20:05 #132453Rommel ff met het plaatje wat voor de segmenten zit.
Je moet vaak ff rommelen met de schoentjes als je ‘m inelkaarzet….
Soms zit er iets niet goed, en dan loopt ie bijv. niet stationair meer ofzo…:)
Succ6!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!5 februari 2006 om 20:22 #132454Ik ben er al best lang mee bezig geweest, ik had ook nog een andere koppeling liggen, deed het ook niet… Steeds van plaat wisselen, noem maar op. Maargoed, ik breng hem morgen anders naar iemand die er wat meer verstand van heeft als mij, en ik hoop dat hij hem kan maken…
6 februari 2006 om 00:06 #132462Andijk lÃgt in Noord Holland, dus………;)
Je zegt ’t maar hoor, ik help je zó as ’t moet!
Heb momenteel ff geen vervoer, want m’n auto vindt van niet;) ma as je dat ding hier ken krijgen?Zaandijk ligt nie zo gék ver van Andijk…..:)
M’n baas woont er ook trouwens!
Rob Kee, zegt je nix zeker?
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!6 februari 2006 om 14:44 #132463Ik ken iemand die in een brommerwinkel werkt, dus daar gaat hij waarschijnlijk morgen avond heen 😉 Moet alleen nog kijken hoe, m’n vader heeft net z’n auto schoongemaakt 😛 Maar als ik nog eens hulp nodig heb geen ik wel een gil!
Enne.. Die ken ik niet denk ik…
7 februari 2006 om 22:16 #132482afstandsringetje tussen vliegwiel en koppeling wel goed, en niet omgedraaid?
7 februari 2006 om 23:31 #132484Robin89 :
(En ja, het ringetje zit met dat uitstekende stukje naar buiten.)
beter lezen bussie89
8 februari 2006 om 15:16 #132486Hij doet het weer hoor… Omdat die startschoentjes te snel naar buiten gingen blokkeerde ie dus, en ik dacht ik ga maar niet hard door lopen met dat ding, straks gaat ie kapot. Maar dat moest dus wel, want nu doet ie het gewoon. En m’n decompressie kabeltje is ook kapot, alhoewel ik dat al wel gecheckt had.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.