Vespa-Ciao.NL
:: Vaag:S

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vaag:S

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jacky
    Bijdrager

Ja je zou denken als hij met die sproeier altijd geod gelopen heeft ja,,, maar misschien voor de zekerheid zodat tie vooral niet vastloopt. Kan ook zijn dat de sproeier verstopt is ja,, moet je dan maar proberen. Bij een warmloper maakt je zuiger krassen in de cilinder en worden de zuigerveren gaar enz. Als dat het geval is krijg je steeds ergere schrammen hoe meer je rijdt hoe erger t wordt.( ik had zolang doorgereden dat tie al1 nogmaar stationair liep met volgas)

LJ
      Topic starter

kep inmiddels alles schoongemaakt en hij loopt met die uitlaat nog steeds hetzelfde maar met mn oude uitlaat (leo krul) loopt ie als n trein! ik denk dus dat t iets met de uitlaat is maar wat zou het kunnen zijn? tis een best oude city power

Jacky
        Bijdrager

misschien moet je met die city power een kleinere sproeier hebbe?

LJ
          Topic starter

jah zat ik ook aan te denken maar dan snap ik niet waarom ie eerst met die citypower gewoon goed liep

barry
            Donateur

UItlaat kan verstopt zijn natuurlijk.Blaas met je mond eens op de kant waar je uitlaat op de motor zit.Gaat dit moeilijk,issie verstopt.
              Indien je uitlaatgassen niet snel genoeg wegkunnen word je motor ook vele heter.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.