Vespa-Ciao.NL
:: V-snaar versleten?

Home Forums Techniek Problemen oplossen V-snaar versleten?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike_christiaan
    Topic starter

Mijn vespaatje loopt motorisch gezien als een trein. Bij het toerental wat je hoort als ik volgas geef, zie je niet terug in de snelheid. Ik vermoed dat er dus ergens energie verloren gaat, en ik gok in de overbrenging. Dus dacht mijn v-snaar is vast versleten…

maar hoe kan ik zien of mijn v-snaar versleten is?

Alvast bedankt.. 😉

Mike
      Bijdrager

pake en schuif maat.. hij meot 10 mm breed zijn en er neit geraveld enzo uitzien..

ik denk wel dat het wat anders is

weetjezeker dat je geowon 50 cc hebt.. miss heb je iets van over toueren.. ik zou dr als ik zouw as zoieso een poulie 80 opzette incl bijbehorende snaa.. dat rijd ff harder 😉

Mike

Mike_christiaan
        Topic starter

Right on.. ja, het is gewoon 50cc std, en wat je zegt, ik denk dat ik dat ook maar ff moet doen.. 😉 tnx man

sjaak trekhaak

staat je snaar strak genoeg,en wat heb je voor een trekveertjes in de koppeling

Mike_christiaan
            Topic starter

Std. trekveertjes, en me blok staat zover mogelijk naar voren…. (zo moet ik hem dan afstellen, ik geloof dat dat bij ciao anders is?)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.