Home › Forums › Algemeen › Uitleg & regels › Users Lees: Catagorien
- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 14 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 9 maanden geleden door ArvidW.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 juni 2008 om 14:54 #21697
Hoi beste gebruikers,
Ik wil dit weekend even het forum iets wat overzichtelijker maken door de catagorien wat te verminderen.
Nu was mijn vraag aan jullie wat willen jullie allemaal graag.
Denk dus aan :The bar, Persos, Specials, Elektra
Noem als het kan even de volgorde van wat je bovenaan graag zit etc.
ik ben benieuwd…
/Thomas
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel28 juni 2008 om 15:17 #21717
sjaak trekhaakgrote topics
how to`s
the bar
perso
special
opvoeren en tunen voor gevorderde
opvoere en tunen voor beginners
trouble shooting
vario afdeling
(deutsch) algemeine fragen
(deutsch) die kneipe
(english) the bar
(english) general questions
meetings en evenementen
elektra
meningen en ervaringen
advertenties28 juni 2008 om 15:31 #21718grote topics
meetings en evenementen
how to`s
meningen en ervaringen
trouble shooting
the bar
opvoeren en tunen voor gevorderde
opvoere en tunen voor beginners
perso
special
vario afdeling
elektra
advertenties
(deutsch) algemeine fragen
(deutsch) die kneipe
(english) the bar
(english) general questions28 juni 2008 om 15:40 #21719Ik vind t eigenlijk wel prima zoals t is
28 juni 2008 om 16:09 #21720Zoals sjaak vind ik het wel goed
28 juni 2008 om 16:50 #21721Grote topics
How To`s/FAQ’s
The bar
Special
Perso
(De vragen topics)
Opvoere en tunen voor beginners
Opvoeren en tunen voor gevorderden
Pro Acces
Trouble shooting
Vespa Ciao
(Deutsch) Algemeine fragen
(Deutsch) Die kneipe
(English) General questions
(English) The bar
Meetings en evenementen
Meningen en ervaringen
Verkoop topicsik vind dat elektra, uiterlijk, etc. allemaal in 1 topic moet komen te staan, Vespa Ciao. lijkt mij het handigst, als we een speciale afdeling electra hebben moeten we ook een afdeling uiterlijk en een afdeling motorblok enz hebben.
trouble shooting is zeker handig, moet blijven. Pro Acces moet ook blijven staat erg nuttige informatie in.
Vario afdeling moet weg, zelfde rede als electra. vragen over vario’s etc kunnen ook in andere afdelingen (vespa ciao, opvoeren voor beginners/gevorderde, trouble shooting).
misschien nog een afdeling bij maken met “vragen” topics? net als de Duits en Engelse afdeling zo’n “algemene vragen” topic heeft. met: hoe hard zou dit gaan topic, welke sproeier heb ik nodig, kleine vragen topic, etc. dan krijg je al die klotevraagjes van “ja ik weet niet hij loopt niet. ik heb net een nieuw Reedvalve blok met 46,5mm Malossi en 19mm carburateur met 43 sproeier maar hij gaat niet aan” niet in een appart topic. mensen die nog niet zoveel actief zijn op dit forum stellen heel veel van die vragen en openen een appart topic omdat ze de kleine vragen topicjes niet kunnen vinden aangezien die bij grote topics staan.
28 juni 2008 om 18:17 #21722Ik ga mee met FSC. Ik ben het zo gewend 🙂
28 juni 2008 om 22:16 #21723
ArvidWMening en ervaring veranderen, in een topic maar spreken over 1 onderdeel, dus niet met elkaar gaan vergelijken (zijn veel te veel combinaties om te vergelijken)
28 juni 2008 om 22:20 #21724FSC 72 :
Ik vind t eigenlijk wel prima zoals t isIdd prima zo, zijn voor mijn gevoel niet teveel subgroepen.
28 juni 2008 om 22:26 #21725Ik vindt het ook wel goed zo;)
29 juni 2008 om 09:53 #21726is goed zoals t is 😉
29 juni 2008 om 11:03 #21727Misschien is het nog een ideetje om het “laatste topic” gedeelte op de Home pagina wat te vergroten? Zodat je alle topic ziet waarin gereageerd is sinds je laatste bezoek.
29 juni 2008 om 11:26 #21728Misschien moet je eerst kijken om catEgoriën juist te schrijven.
Ik vind het goed gelijk het nu is.29 juni 2008 om 11:56 #21729beter pleur je alle gesloten onzin topics eraf, en waar niks van info instaat en tog nog open zijn 😉 beter doe je dat eerst 😉
29 juni 2008 om 12:03 #21730ben ik met je eens, kenny 🙂
maar herr flick, wat vind je op dit moment dan niet overzichtelijk?
leg dat ons eerst eens uit..
ik vind het goed zo hoor, niks mis mee zoals het nu is;) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.