Vespa-Ciao.NL
:: Unieke Vespa Ciao???

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Unieke Vespa Ciao???

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

RichieSe
    Topic starter

Weet iemand of dit een unieke Ciao is. Met velgremmen en 19 inch wielen? En de waarde ongeveer? Moet wel gerestaureerd worden  IMG_1354

ImFarza
      Bijdrager

erg zeldzaam 700 eur of meer

Mischa
        Bijdrager

@ RichsieSe Je hebt hem zelf op marktplaats staan toch? Geschrokken van de vele biedingen haha? Je woont bij mij in de buurt. Heb alleen al te veel projecten

4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
          Link naar Mijn collectie / Projecten.
          1

Jelle
          Moderator

Tis net waard wat de gek ervoor geeft…

Ik heb na mijn scheiding bijna al mn c9’s voor een prijs verkocht tussen de 400 en 750 euro.
            Waarbij die van 750 in top staat was.

Maar die werden dus verkocht omdat ze weg moesten, als je geen haast hebt kun je er wellicht meer voor vangen.

Al heeft de jouwe niet de juiste koplamp, zadel en laat het zadel nou net het moeilijkst zijn om orgineel in goede staat te vinden.

Oja uniek is die niet, maar er zijn er niet veel meer van… Ook omdat de meeste c9’s wel in de luxere variant met voorvering en trommelrem zijn gekocht toentertijd.

Dit is de mijne die ik nog heb
            p9o4t5t1p524wu2kx5b40bri7ix7fgo3 (1)

• Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 1 week geleden door Jelle.
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.