Vespa-Ciao.NL
:: Uitvallen op top!?!?

Home Forums Techniek Opvoeren Uitvallen op top!?!?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SIvespa
    Topic starter

Als ik n stuk op top heb gereden, Dan gaat hij heel erg hoog stationeer lopen en valt hiuj uit als ik gas geef.
      wat kan dit zijn? Want dit is gewoon zwaar kut.
      Warmloper ofzo? Lijkt me stug, want ik heb een Sproeier 69 erin met 13/13 Dr Evo , Polini Sp. En niks uitgeveild.
      Wat kan dit zijn?

superindo
      Bijdrager

valse lucht bij carb. denk ik.
        misschien kun je grotere sproeier proberen,

SIvespa
        Topic starter

Ja kan zijn ja.
          Ik heb net de sproeier veranderd van 69 naar 65 en rijd veel lekkerder.
          Maar de carb zit nooit helemaal precies in het carter geschoven, Altijd ’n halve centimeter verschil ..is dat erg?

diac
          Bijdrager

je moet hem helemaal over het spruitstuk schuiven..

LvDoni
            Bijdrager

Lijkt op valse lucht inderdaad, ik had het ook, plus dat mijn sproeier te klein was. Pak een bus deo, laat je vespa stationair lopen, en spuit wat deo op de aansluiting van carb en carten. Als hij sneller stationair gaat lopen, weet je dat hij valse lucht trekt.

tom__vespa
              Bijdrager

Njaa ik heb dus zelfde problee man stukje rijde en dan buuup:? Maar mijn carb kan nog 1 mm verder derop en dan zit die tege carter. Maar ik heb laast inlaat gedaan en is me boren klein kuiltje in de inlaat maar is volgens mij er niet door heen is dit erg? Hij liep 3dagen goed en toen stopt ermee als gas geef met choke rijd dan 50meter en dan vald helemaal uit? Wat zou probleem kunne zijn heb 58 sproeier lijkt me wel goed

diac
                Bijdrager

waarschijnlijk is je inlaat dan lek gegaan.. kijk het nog eens na dan, anders moet je gewoon weer een nieuw carter vijlen.;)

tom__vespa
                  Bijdrager

ok zal us kijke ma zou niet condensator zijn want hij gaat aan en dan rijd gewoon 200meter soms meer en dan loopt die goed en dan vald die weg

als carter gaar zou zijn kon die toch eerst ook niet goed lope?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.