Vespa-Ciao.NL
:: Uitvallen ciao

Home Forums Techniek Problemen oplossen Uitvallen ciao

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Larres3000
    Topic starter

Vorige maand heb ik een vespa ciao uit 2005 gekocht. Volgens de eerdere eigenaar is deze motorisch origineel. Gedurende deze maand reed die goed alleen als die koud was moest die even 30-45sec warm draaien.
      Gisteren tijdens het rijden viel die opeens uit en zou zelf niet weten waarom.

Vandaag heb ik de carb (12/7) uit elkaar gehaald en schoon gemaakt in wasbenzine. Toen ik de carb eruit haalde was die nat van de benzine. Verder was het puntje gasnaaltje nog steeds rood.
      Na het uit elkaar halen weer in elkaar gezet en de benzine schroef 4 slagen open gezet. De benzine slang laat schone benzine door.
      De bougie vonkt en is goed van kleur, het luchtfilter (25mm) heb ik ook schoon gemaakt

Nu heb ik alles er weer in zetten maar slaat de alleen met choke en blijft die door lopen in snelheid zonder dat ik gas geef. Wanneer ik de choke uit tik valt bijna meteen uit.

Morgen ben ik van plan om opnieuw de carb uit elkaar te halen maar ben daarna uit opties. Hebben jullie nog tips waar ik naar kijken

Alvast bedankt

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.