Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Uitlatentest Friesland (Datum n.o.t.k.)
- Dit onderwerp bevat 86 reacties, 17 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door Florian.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 mei 2013 om 17:30 #507372
Nou was er al wat twijfel om zondag op de brommer te gaan naar de uitlatentest vanwege het weer.
Ik ben net een stukje aan het rijden en een aantal dorpjes uit de stad verwijderd. Laat mijn Brommertje mij in de steek.
Ik heb er ter plekke nog wat aan geprobeerd te sleutelen, maar nu het gehele blok eronderuit geschroefd om mee naar huis te nemen. Een vriend was zo vriendelijk mij met de auto op te pikken.Nu moet ik een werkend blokje in elkaar prakken en weer terug gaan fietsen. 🙁 Daar het andere blok er weer onder en hopelijk zonder problemen naar huis. Ik denk niet dat dit vandaag nog gaat lukken en moet ook weer veel werken tot zondag. M.a.w. Schrijf mij maar af/uit…
Ik ben al lang bij dat dit niet gebeurt weg onderweg naar Heerenveen… Dan was ik nog verder van huis en in de provincie Friesland gestrand.
9 mei 2013 om 17:57 #507367@Martino: Ik begreep inderdaad al dat het niet meer ging lukken voor zondag.. Het word zoals het nu lijkt bagger weer dus dan gaat het sowieso niet door. Heb trouwens ook niet echt een testsetup tot mijn beschikking. Heb de Kick SE met 42 Polini alu onder mijn harz brommer gemonteerd. Deze brommer is ook nog niet echt testbaar voor zondag.
Mocht het weer compleet omslaan dan word het toch meer een praat/pruts middag. Wil sowieso wel even mijn Simo op de roller hebben. Maar zoals het nu lijkt gaat het niet door:(
9 mei 2013 om 18:44 #514146Als die door gaat probeer ik ook te komen. Maar is dit 12 mei? Ik ga dan vanuit Groningen met citta of auto ligt aan het weer

Kan het je niet beter de 19e doen wordt het wat beter weer
9 mei 2013 om 22:24 #506495Met deze voorspellingen haak ik ook sowieso af want dan is er weinig aan.
Misschien de 19e dan idd proberen.10 mei 2013 om 07:28 #506171Ik verplaats hem in eerste instantie even een weekje, ik zie zondag niet ineens een mooie dag worden.
Zoals het nu lijkt 19 mei 2013! Gaat enkel door met mooi weer!
(‘T is zondag ook moederdag kwam ik laatst achter dus misschien hadden mensen ook wel andere verplichtingen:D)10 mei 2013 om 08:21 #506161Weekje later, oke dan
TICKLING BARN17 mei 2013 om 16:02 #525927Zowaar haast vergeten. Op zich wil ik zondag wel even een soort van meeten/rolleren.
Enkel heb ik dus geen testblok ter beschikking op dit moment.Graag even zeggen als je komt of niet, aangezien ik even kooltjes moet halen.
Bordjes en bestek regelen kom ik niet meer aan toe helaas:|Wil op zich ook wel even een stukje toeren, kan ik meteen zien of het harz buffeltje wat betrouwbaar is

Ik hoor het wel, ik sta voor alles open. (Tourtje/Meeten, Rollerbanken/of af lasten)
’t weer word wel uber nice zo te zien
17 mei 2013 om 16:27 #525919Zoals je al wist kan ik deze zondag niet. Alle tijd die ik nog over mocht vinden gaat ook zitten in de opbouw voor mijn Harz brommertje. Ik denk dat je het zonder testblokken etc ook niet echt een uitlaattest meer kan noemen en eerder een gezellig bij elkaar komen. Ik zal nog wel graag de uitlaattest naar een andere datum zien verkassen. Er komen na het buitenland toertje vast wel weer een hoop mooie data aan en voor mij ook makkelijker ivm de zomerstop voetbal.
17 mei 2013 om 16:31 #525916Nee inderdaad.. Een echt 100% zekere uitlaattest gaat het niet worden.
Toch zal het wel leuk zijn wanneer de bank aanwezig is. Zoals ik al zei, ik sta voor alles open.Als het niet doorgaat heb ik nog zat andere dingen te doen:con
17 mei 2013 om 16:48 #525928Helaas heb ik de 19e een begrafenis:( Dus ik houd het nog even in de gaten of het door gaat
17 mei 2013 om 16:59 #525929Gaat hem voor mij ook niet worden want de citta is hier in opbouw fase en m,n broer fiets maandag de 11steden toer dus die zal weinig ervoor voelen om dan zondag met de bank die kant op te rijden.
Maar ben zoals Martino wel voor om hem naar een andere datum te verkassen.17 mei 2013 om 17:44 #525930Gooi deze voor nu dan maar op slot.
Mocht ik over onbepaalde tijd zin hebben om dit evenement alsnog op mij te nemen vraag ik wel of hij weer open kan:con
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.