Vespa-Ciao.NL
:: Uitlatentest Friesland (Datum n.o.t.k.)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlatentest Friesland (Datum n.o.t.k.)

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 87)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Ik persoonlijk wil de Gianelli city power eens aan een goeie test onderwerpen en wil het verschil van de calibrata weer eens revalueren:D

Edit
      En ik gebruik het misschien ook als moment om de puntjes op de i te zetten van m,n toer blok(jes)

Martino
      Moderator

Nou je het over de Giannelli Original power hebt. Vandaag mijn hele schuur om lopen ploegen op zoek naar dat ding, maar was even vergeten dat deze naar jou is verhuisd. 😮 Voor Harz waarschijnlijk nog maar een nieuwe aanschaffen dan.

speedbuxy
        Bijdrager

Ja die ligt al een tijdje hier te rotten:lol en moet hem voor deze test ook nog even verbouwen, want ding is veel te lang voor op de Citta.
          Dus ga hem even inkorten en dus ook wat hoog toeriger maken:duivel:D

Martino
          Moderator

Nee, je hebt het onjuist. De Citta brug is te kort voor de uitlaat. :pest

Trouwens dat inkorten wil Tonni ook wel voor je doen. Ik was namelijk opzoek naar deze uitlaat zodat hij hem kon aanpassen en tijdens de Harz toer kon gebruiken. 😉

Florian
            Topic starter

Over welke Original power hebben wij het nou dan? En is er onderling verschil in snelheid? Aangezien je een SI en Ciao versie hebt. De ciao versie heeft een ingeknepen bocht. Ik moet namelijk wel de snelste hebben:duivel

speedbuxy
              Bijdrager

Florian! :
                Over welke Original power hebben wij het nou dan?

Ik heb het over de si versie zonder geknepen bocht.
                Maar ik pas hem gewoon zo aan dat ik altijd sneller ben dan jou:pest:D

Florian
                Topic starter

speedbuxy :

Florian! :
                  Over welke Original power hebben wij het nou dan?

Ik heb het over de si versie zonder geknepen bocht.
                  Maar ik pas hem gewoon zo aan dat ik altijd sneller ben dan jou:pest:D

Goh vind je het gek met een Evo Engine met 43 KR haha.
                  Maar denk dat jij wel een Simo 4t nodig hebt om boven te komen met jouw postuur:lol

Maar ik geloof dat dit het verkeerde topic is:D

hansieb
                  Moderator

Martino :
                    Ik wil er ook wel zijn, maar ben er pas bij tijden dat de BBQ aan gaat. 😀

Heb s’ochtends eerst nog een wedstrijd, maar zal daarna direct op de bromm naar Friesland stappen.

Hey Martino,

Maybe wil ik ook nog wel mee op de bravo. Ik zie dat het ongeveer 60km rijden is (uurtje gok ik met bravo en ander uitlaatje). Nog meer mensen die ook een lekker stukje willen toeren vanuit Groningen?

DinoH
                    Donateur

Als ik met speedyvespa mee kan rijden kom ik ook!
                      De 74-er kan ook gebruikt worden als testbrommer.
                      Ik neem mee een technigas cc.

speedbuxy
                      Bijdrager

Florian! :
                        Maar denk dat jij wel een Simo 4t nodig hebt om boven te komen met jouw postuur:lol

Als dat het geval is dan steel ik die avond gewoon jou vario want jij ligt na sesamstraat waarschijnlijk toch wel op 1 oor en duimpje in de mond, dus dat geeft mij alle tijd:D

Martino
                        Moderator

Hey Martino,

Maybe wil ik ook nog wel mee op de bravo. Ik zie dat het ongeveer 60km rijden is (uurtje gok ik met bravo en ander uitlaatje). Nog meer mensen die ook een lekker stukje willen toeren vanuit Groningen?

Uurtje? Ik meende dat jij ook al eens mee die kant op was gegaan vanuit Groningen? Toch zeker wel 2 uur reistijd. Tevens is het niet recht toe aan en zullen we ongetwijfeld weer de juiste route moeten vinden. Ik heb het nu 3x gereden, maar alle keren waren verschillend qua route. 😀

Momenteel heb ik ook een vrij bescheiden setup onder mijn brommer liggen. Dus zal ik al blij zijn de 60km/h te halen.

hansieb
                          Moderator

Ja joh uurtje moet lukken (52km) !!! Lijkt me een prima ritje. Javad of andere Groningers ook nog mee (Erik, Crullie)?

Florian
                            Topic starter

speedbuxy :

Florian! :

Als dat het geval is dan steel ik die avond gewoon jou vario want jij ligt na sesamstraat waarschijnlijk toch wel op 1 oor en duimpje in de mond, dus dat geeft mij alle tijd:D

Aiii.. hier heb je gelijk in. Maar aan de andere kant ik heb (nog) geen varioset dus stelen word moeilijk:D

@Grunners: Dat is inderdaad een goed idee, dan hebben we ook genoeg brommers om de caddy te vullen en te kijken of mijn ingenieuze plan überhaupt mogelijk is:D

pepko
                              Donateur

de 12e lijkt mij prima haalbaar :thumb

ik zal komende week nog een poging tot vespa fixen doen, en anders maar op de scoot

Crullie
                                Donateur

Deze pottekijker wil ook wel een Cannonball ritje doen vanuit Groningen voor een heerlijke BBQ :thumb :lol

TICKLING BARN
                                15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 87)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.