Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Uitlatentest Friesland (Datum n.o.t.k.)
- Dit onderwerp bevat 86 reacties, 17 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door Florian.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 mei 2013 om 01:13 #507917
Ik persoonlijk wil de Gianelli city power eens aan een goeie test onderwerpen en wil het verschil van de calibrata weer eens revalueren:D
Edit
En ik gebruik het misschien ook als moment om de puntjes op de i te zetten van m,n toer blok(jes)3 mei 2013 om 01:18 #507918Nou je het over de Giannelli Original power hebt. Vandaag mijn hele schuur om lopen ploegen op zoek naar dat ding, maar was even vergeten dat deze naar jou is verhuisd. 😮 Voor Harz waarschijnlijk nog maar een nieuwe aanschaffen dan.
3 mei 2013 om 01:24 #507916Ja die ligt al een tijdje hier te rotten:lol en moet hem voor deze test ook nog even verbouwen, want ding is veel te lang voor op de Citta.
Dus ga hem even inkorten en dus ook wat hoog toeriger maken:duivel:D3 mei 2013 om 01:37 #507527Nee, je hebt het onjuist. De Citta brug is te kort voor de uitlaat. :pest
Trouwens dat inkorten wil Tonni ook wel voor je doen. Ik was namelijk opzoek naar deze uitlaat zodat hij hem kon aanpassen en tijdens de Harz toer kon gebruiken. 😉
3 mei 2013 om 10:19 #507019Over welke Original power hebben wij het nou dan? En is er onderling verschil in snelheid? Aangezien je een SI en Ciao versie hebt. De ciao versie heeft een ingeknepen bocht. Ik moet namelijk wel de snelste hebben:duivel
3 mei 2013 om 11:15 #506942Florian! :
Over welke Original power hebben wij het nou dan?Ik heb het over de si versie zonder geknepen bocht.
Maar ik pas hem gewoon zo aan dat ik altijd sneller ben dan jou:pest:D3 mei 2013 om 11:54 #506934speedbuxy :
Florian! :
Over welke Original power hebben wij het nou dan?Ik heb het over de si versie zonder geknepen bocht.
Maar ik pas hem gewoon zo aan dat ik altijd sneller ben dan jou:pest:DGoh vind je het gek met een Evo Engine met 43 KR haha.
Maar denk dat jij wel een Simo 4t nodig hebt om boven te komen met jouw postuur:lolMaar ik geloof dat dit het verkeerde topic is:D
3 mei 2013 om 12:19 #506935Martino :
Ik wil er ook wel zijn, maar ben er pas bij tijden dat de BBQ aan gaat. 😀Heb s’ochtends eerst nog een wedstrijd, maar zal daarna direct op de bromm naar Friesland stappen.
Hey Martino,
Maybe wil ik ook nog wel mee op de bravo. Ik zie dat het ongeveer 60km rijden is (uurtje gok ik met bravo en ander uitlaatje). Nog meer mensen die ook een lekker stukje willen toeren vanuit Groningen?
3 mei 2013 om 12:28 #506936Als ik met speedyvespa mee kan rijden kom ik ook!
De 74-er kan ook gebruikt worden als testbrommer.
Ik neem mee een technigas cc.3 mei 2013 om 12:47 #513443Florian! :
Maar denk dat jij wel een Simo 4t nodig hebt om boven te komen met jouw postuur:lolAls dat het geval is dan steel ik die avond gewoon jou vario want jij ligt na sesamstraat waarschijnlijk toch wel op 1 oor en duimpje in de mond, dus dat geeft mij alle tijd:D
3 mei 2013 om 12:53 #513447Hey Martino,
Maybe wil ik ook nog wel mee op de bravo. Ik zie dat het ongeveer 60km rijden is (uurtje gok ik met bravo en ander uitlaatje). Nog meer mensen die ook een lekker stukje willen toeren vanuit Groningen?
Uurtje? Ik meende dat jij ook al eens mee die kant op was gegaan vanuit Groningen? Toch zeker wel 2 uur reistijd. Tevens is het niet recht toe aan en zullen we ongetwijfeld weer de juiste route moeten vinden. Ik heb het nu 3x gereden, maar alle keren waren verschillend qua route. 😀
Momenteel heb ik ook een vrij bescheiden setup onder mijn brommer liggen. Dus zal ik al blij zijn de 60km/h te halen.
3 mei 2013 om 14:00 #507056Ja joh uurtje moet lukken (52km) !!! Lijkt me een prima ritje. Javad of andere Groningers ook nog mee (Erik, Crullie)?
3 mei 2013 om 14:09 #507057speedbuxy :
Florian! :
Maar denk dat jij wel een Simo 4t nodig hebt om boven te komen met jouw postuur:lolAls dat het geval is dan steel ik die avond gewoon jou vario want jij ligt na sesamstraat waarschijnlijk toch wel op 1 oor en duimpje in de mond, dus dat geeft mij alle tijd:D
Aiii.. hier heb je gelijk in. Maar aan de andere kant ik heb (nog) geen varioset dus stelen word moeilijk:D
@Grunners: Dat is inderdaad een goed idee, dan hebben we ook genoeg brommers om de caddy te vullen en te kijken of mijn ingenieuze plan überhaupt mogelijk is:D
3 mei 2013 om 14:39 #507040de 12e lijkt mij prima haalbaar

ik zal komende week nog een poging tot vespa fixen doen, en anders maar op de scoot
3 mei 2013 om 20:34 #507331Deze pottekijker wil ook wel een Cannonball ritje doen vanuit Groningen voor een heerlijke BBQ
:lolTICKLING BARN -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.