Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Uitlatentest Friesland (Datum n.o.t.k.)
- Dit onderwerp bevat 86 reacties, 17 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door Florian.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 maart 2013 om 18:32 #513789
erikbloembergAl een datum
29 maart 2013 om 18:50 #513784erikbloemberg :
Al een datumFlorian! :
Het gaat enkel door met knap weer, wat versta ik daar onder? Minimaal een graad of 17, met een lekker zonnetje. Bij regen heb ik er namelijk geen zin in.Als ik naar buiten kijk denk ik dus nog niet:lol:|
29 maart 2013 om 19:12 #513763Wat buxy al aangeeft nog geen datum inderdaad.. Duurt nog minimaal 2 weken voordat deze kan plaatsvinden.
En zelfs nog wel langer denk ik, aangezien het sowieso nog 1,5 week duurt voordat het echt wat warmer word.🙁
29 maart 2013 om 19:18 #513929Ben aanwezig!
10 april 2013 om 13:59 #513859Waarschijnlijk veel te kort dag maar is aankomende zondag een optie?
Word namelijk uber mooi weer
(Of een last minute tourtje ergens?)
10 april 2013 om 14:16 #513856Florian! :
Waarschijnlijk veel te kort dag maar is aankomende zondag een optie?Dat houd je op zich toch als je in het voorjaar gaat zitten want dan schommelt het weer altijd op en neer.
Ik ben ook voor om er gewoon voor te gaan nu
Want anders word het hem waarschijnlijk toch niet meer omdat de toertjes dan de overhand en voorkeur gaan krijgen.
En het is op Zondag dus niemand hoeft er speciaal vrij voor te vragen.
Dus ik zeg banken
Zou alleen wel mooi zijn als Martino ook mogelijkheid ziet om te komen met een lading uitlaten, want mijn collectie is wel erg gericht op speciale pijpjes ipv het reguliere spul.
Dus misschien dat er wat met Gerarduz of Tonni valt te regelen?
Want even banken met een bqq erbij en ook eindelijk eens mooi weer zie ik wel zitten
10 april 2013 om 14:23 #513854Oei dat is wel heel kort dag, heb voor zondag al wat staan maar is aan te passen natuurlijk.
Moet het dan wel even zeker weten dat het door gaat op zondag zodat ik niet onnodig een afspraak verzet.TICKLING BARN10 april 2013 om 14:27 #513855Als het aan mij ligt gaan we er voor maar met z,n 3en is wel wat kaal:lol dus hangt even af hoe de rest erover denkt.
Maar neem aan dat we daar na vanavond al wel leuk kijk op hebben.
Weer zal het in ieder geval niet aan liggen8)10 april 2013 om 14:30 #513678Voor mij ook erg kort dag. In de ochtend voetbal ik sowieso en daarna was ik van plan om op de brommer te komen. Dus erg veel uitlaatjes kan ik dan niet mee nemen. De lijst met uitlaten zoals hij er nu ook staat wordt ingebracht door andere deelnemers. Ik wil deze lijst wel aan vullen met uitlaten welke nog niet aanwezig zullen zijn en wel graag getest worden.
Wanneer iemand toch met de auto wil komen is het veel makkelijker te realiseren. Ik begreep dat Gerarduz niet kwam bijv. Ik houd daarom ook even in de gaten of het in deze korte tijd gaat lukken. Het weer is in ieder geval wel geschikt.
10 april 2013 om 14:37 #513723Als mijn broer het ritje wil rijden dan zou ik evt over Grunn kunnen rijden om spul bij je op te pikken.
Maar terug brengen word dan weer een ander verhaal denk ik gezien m,n broer niet vaak haalt en brengt en hij denk ik ook niet zin heeft om 2x over Grunn te moeten rijden.
Want zeg nou zelf daar wil je echt niet 2x op een dag wezen of naartoe moeten:pest:D10 april 2013 om 14:45 #513846Na afgelopen voetbal weekend vind ik het al heel wat dat je de moeite wil nemen om een Groninger naar Friesland te halen en welkom te heten, maar om vervolgens in die provincie te moeten blijven gaat mij weer te ver.:D
Ondanks de goede “intentie” lijkt me dit niet zo handig en pas ik ook hiervoor. Zit zelf eigenlijk ook wel te hopen om op de brommer te kunnen. Is toch weer even een leuk ritje te noemen en zie het als mijn eerste toertochtje van dit jaar.:)
10 april 2013 om 16:30 #513629Hey Martino, ik wil sowieso nog graag deze week langskomen om mijn spulletjes op te halen en om jouw spul te brengen natuurlijk:D dan kan ik natuurlijk een aantal pijpjes meenemen (ook al heeft het niet je voorkeur) Vrijdagavond eventueel een optie?
Want heb de testbrom nog niet helemaal af, zo heb ik nog enkel de rembevestiging boutjes nodig.Setup:
42mm polini
Polini Kick SE
1:6,7 vertanding, pouli 80
Polini SPMoet nog wel even weten of dit echt goed blaast. Denk het wel..
10 april 2013 om 17:09 #506977Martino :
Na afgelopen voetbal weekend vind ik het al heel wat dat je de moeite wil nemen om een Groninger naar Friesland te halen en welkom te heten, maar om vervolgens in die provincie te moeten blijven gaat mij weer te ver.:DOndanks de goede “intentie” lijkt me dit niet zo handig en pas ik ook hiervoor. Zit zelf eigenlijk ook wel te hopen om op de brommer te kunnen. Is toch weer even een leuk ritje te noemen en zie het als mijn eerste toertochtje van dit jaar.:)
Ik doelde ook alleen op je uitlaten want jou zelfs mee Friesland in smokkelen begin ik niet aan want daar staan pittige straffen op:lol
Bv verbannen worden naar Groningen:hahaMaar Florian’s optie is ook beter gezien die toch al jou kant eens op moet of moest.
En de terug weg komt goed want jij wil niet weten hoeveel uitlaten ik weet vast te knopen aan jou en je brom
😀
(met genoeg koper draad minstens wel 30stuks:D)10 april 2013 om 17:42 #513222Dus het is zondag?
10 april 2013 om 17:59 #513214speedbuxy :
Ik doelde ook alleen op je uitlaten want jou zelfs mee Friesland in smokkelen begin ik niet aan want daar staan pittige straffen op:lol
Bv verbannen worden naar Groningen:hahaMaar Florian’s optie is ook beter gezien die toch al jou kant eens op moet of moest.
En de terug weg komt goed want jij wil niet weten hoeveel uitlaten ik weet vast te knopen aan jou en je brom
😀
(met genoeg koper draad minstens wel 30stuks:D)Dus ik heb het wel weer door, na zondag is mijn frame weer kaal dus:con:D
Ik ben er ook voor om zoveel mogelijk uitlaatjes te testen
@SpeedyVespa: Nou, ja.. Zou het graag realiseren. Maar wanneer ik er alleen sta om uitlaatjes te testen pas ik:P
Ik zou dus graag van iedereen willen weten of zondag aanstaande 14 April wel of niet kan

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.