Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaten opknappen

Home Forums Techniek Framedelen Uitlaten opknappen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

-RobinvS-
    Topic starter

Goedemiddag

Ik wil graag wat van mijn uitlaten opknappen, nu zie ik deze how to KLIK staan.
      Heb er alleen 1 vraagje over, zoals je die Yasuni R geschuurd ziet, en je doet er dan Blanke lak overheen, gaan die “strepen” dan weg?
      Ik heb ook een uitlaat nu zo geschuurd maar het is niet echt egaal

Groeten Robin

Anoniem

Gewoon opschuren met fijner schuurpapier.

Martino
        Moderator

Strepen blijf je zien. Ik zal toch even een fijnere korrel of staalwol als finishing gebruiken.

-RobinvS-
          Topic starter

Ok ok, en als ik op internet zoek over MOTIP hittebestendige blanke lak, dan vertellen ze ook dat je het 30-60 minuten moet laten uitharden op 160 graden.

Hoe kan ik dit het beste doen?

Het betreft een Simo racing uitlaat dus die past niet even in de oven.

Anoniem

Ik hang hem er altijd gewoon onder en ga een goed stuk rijden over een asfaltweg. Zorg ervoor dat je niet over zandweggetjes gaat anders brandt er zand in 😛

joosten
              Bijdrager

Je kunt je uitlaad ook even warmstoken met een verffohn. Zo heb ik het gedaan en het werkt prima. Als je niet beschikt over een verffohn moet je hem gewoon onder je blokje hangen en een stukje rijden.
                Veel succes!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.