- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 21 jaren, 2 maanden geleden door Martijn.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 januari 2005 om 11:31 #183253
paar vraagjes over uitlaten op een std cilinder:
1. welke uitlaat trekt goed en gaat toch niet al te snel, en wat is de snelheid dan ongeveer en de prijs van de uitlaat.
2. welke uitlaat gaat het snelst, en wat is de prijs
3. welke uitlaat blijft het langst mooi, en de prijs hiervan
4. Zijn er ook uitlaten die wat sneller gaan en die op rollerbank slecht gaan(bijv, dat je in het echt iets van 60 ga ofzo en evengoed maar 0,5kw heb?)nogmaals uitlaten voor een std cilinder(en 13/13)
15 januari 2005 om 11:43 #188826
Léon Simonini Vespaop een standaard cilinder heb je nix aan een dikke uitlaat. Te weinig vulling. Wat je wel kan doen is proberen ergens een leovince sigaar (silent power) uit te halen. Niet meer nieuw te koop. deze trekken echt goed en op 50 cc is dit denk ik buiten de citypower de enige redelijke optie. Of zon gianelli met roostertje, deze kosten 29 euro nieuw en zien er origineel uit!
15 januari 2005 om 11:58 #1888271. City power, sito+, Proma city power, snelheid ongeveer 50-55 denk ik zo en de prijs iets rond de 20 eu
2. denk dat de proma,leo hm het hardst loopt prijs weet ik zo even niet, met de leo hm HEB IK 60-65 gehaald en voor zover ik weet geen geveilde inlaat, wel 13/13
3. leo hm blijft heel mooi in zen waarde, en de leo krul roest heel snel.
proma circuit blijft ook best goed4. laatste ligt gewoon op dat moment aan de rollen (omdat die nooit kloppen) je uitlaat en gewoon egt je vermogen, je snapt denk ik zelf ook wel dat als je bijv een uitlaat 1 er onder zet je niet in een keer 0.6 gaat ofzo en.. nouja laat maar ik kan t niet uitleggen, meestal met 50cc kom je met vespa ciao niet egt over t vermogen heen (geen ervaring mee)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel15 januari 2005 om 14:05 #188828ciao4ever :
paar vraagjes over uitlaten op een std cilinder:1. welke uitlaat trekt goed en gaat toch niet al te snel, en wat is de snelheid dan ongeveer en de prijs van de uitlaat.
2. welke uitlaat gaat het snelst, en wat is de prijs
3. welke uitlaat blijft het langst mooi, en de prijs hiervan
4. Zijn er ook uitlaten die wat sneller gaan en die op rollerbank slecht gaan(bijv, dat je in het echt iets van 60 ga ofzo en evengoed maar 0,5kw heb?)nogmaals uitlaten voor een std cilinder(en 13/13)
Voor al jouw vragen kom je denk op de Leo krul uit. Met geen enekle andere uitlaat zul je een hogere top halen (mits het blok helemaal std. is voor de rest). Deze pijp kost 67 euro nieuw. En met dat roesetn enzo valt best mee. Als je hem gewoon goed onderhoud dan zal ie niet sneller gaan roesetn als andere uitlaten.
Toen ik nog std. reed had ik ook deze pijp erop en vond hem toen echt super fijn rijden. Mooi beschaafd geluid (totdat het demerwol verstopt gaat zitten). Trekt goed voor een std. blok en de snelheid ligt ook redelijk hoog.15 januari 2005 om 17:26 #188829Herr FlicK :
proma circuit blijft ook best goedFrenkie :
Voor al jouw vragen kom je denk op de Leo krul uit. …………… En met dat roesetn enzo valt best mee. Als je hem gewoon goed onderhoud dan zal ie niet sneller gaan roesetn als andere uitlaten.15 januari 2005 om 18:18 #188830Herr FlicK :
proma circuit blijft ook best goedproma circuit zou ik zeker niet doen, die doet volgens mij niet zoveel op een std cilinder. Hij blijft idd wel mooi, maarja daar doe je het niet voor neem ik aan
15 januari 2005 om 20:12 #188831proma circuit zou ik zeker niet doen, die doet volgens mij niet zoveel op een std cilinder. Hij blijft idd wel mooi, maarja daar doe je het niet voor neem ik aan
ik rij met een proma circuit rond op stnd 50cc en dat loopt heel lekker hoor! dus dat is niet waar.
15 januari 2005 om 21:28 #188832ok das misschien zo, maar ik denk toch dat deze uitlaat voor hem nadelig is, want hij wil hard trekken en niet te hard gaan, met de circuit is het net andersom, tenminste bij mij wel, als ik er een cito+ onder hang trekt ie duidelijk beter dan met de circuit en die stopt bij de 55/60.
de circuit daarentegen begint pas flink te trekken bij de 50 (bij mij) en die brult em in 1 x door tot +- 70.
Deze eigenschap is ook erg nadelig op de bank (punt 4)
succes met je keuze!
15 januari 2005 om 23:31 #188833ja ok als je het zo bekijkt wel, had niet gezien dat het voor optrek was =)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.