:: Uitlaattest Leeuwarden 2008
-

>>kruin-ritsjerd<<
het was een zeer geslaagde dag en ga de volgende keer zeker weer 😀
Waarom niet even de city power getest? lijkt mij wel interessant wat zo’n uitlaatje nou echt doet.
VespaAvanti :
Hier nog wat foto’s van ons

Hoezo rokerig:lol
Ja de gemeten prestaties zijn misshien niet 100% zeker zoals flick ook al zegt, maar wat wel 100% zeker was is dat die pijp idd met kop en schouders het meeste rookte en lawaai maakte:D
@Paullus85
Die hadden we niet liggen en we waren aan testen met 43mm blokjes dus das ook wat overkill voor een city power.
Op de regen en nattigheid en slippende testbank na vond ik het wel oke, ik hou wel van een beetje sleutelen en doe zeker weer mee met een eventuele volgende test, waar dan ook. Ik ga het DR blokje ff beter voor een test klaarmaken dan kan die ook weer ingezet worden.
Deps cilinder is wel heel makkelijk omdat je dan echt alle uitlaten met welke aansluiting dan ook kunt gebruiken, ik had samen met Flick 22, 23, 27 en 28 mm uitlaatflensjes mee en dat was verekkte makkelijk.
BuX bedankt voor de gastvrijheid en we doen het een keer over met mooi weer.
Volgende keer doen we het idd op 1 van de warmste dagen van het jaar we hebben dit jaar al de natste gehad:D
En een deps is idd een goede test cilinder met z,n wisselbare flensjes had alleen ook nog een 30mm bij moeten zitten.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.