Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaattest Leeuwarden 2008

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Uitlaattest Leeuwarden 2008

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

>>kruin-ritsjerd<<

ik vond het een zeer geslaagde dag op het weer na dan
      had me pet ook nog verloren toen we op de afsluit op zo’n brug stonden, waarna me pet toen in de berm op de snelweg lag:'(
      gelukkig was het niet zo druk op de weg dus ben toen maar over de vangrail geklommen om me pet te rapen uit de berm was opzich wel een grappige ervaring maar niet om dagelijks te doen
      ps. de foto’s laadt ik op de computer in zodra ik thuis ben ik zit nammelijk nu opschool ( bijna alle site’s zijn geblokeerd op google en vespa-ciao.nl na:D)

speedbuxy
      Bijdrager

Crullie :

FAT 😕 : Onbekent merk met de meeste trekkracht en toeren van allemaal zeer wreed ding met een Super sound :thumb

Crullie wat minder roken de volgende keer:D
        Das namelijk dat franse merkloze ding en die was behalve z,n geluid en rook ontwikkeling(die ook nog eens vet meurde)niet echt special net 1kw geloof ik en dan met zoveel lawaai dat je er doof van werd:D
        Dit is de pat die het qua prestaties zo goed deed.

@vespaAvanti.
        Als dat ooit een keer plaats gaat vinden dan ben ik ook zeker van de partij:thumb

VespaAvanti
        Donateur

Dat was inderdaad wel grappig ja:lol
          Daar rende hij, voor z’n leven, en voor z’n weggewaaide pet:D
          Lekker de snelweg oversteken, gelukkig heelhuids terug, op wat verschroeide pupillen van de met groot licht seinende auto’s na:lol

speedbuxy
          Bijdrager

Was wel goede reclame geweest als er op sbs 6 uitgezonden was dat er 1 geschept was op de afsluitdijk voor het pakken van z,n vespa-ciao cappie:D

Edjuh
            Topic starter

Op mijn blokje was de summit het best.

Volgende keer ben ik er ook weer bij, bij avanti lijkt me ook tof!

speedbuxy
              Bijdrager

Ja was idd erg jammer dat je er niet bij was.
                Maar qua testen heb je niet veel gemist en m,n spul bekijken lag je ook al redelijk up to date mee.
                Maar zal je de datum de volgende keer wel even goed bevestingen dat je zoiets niet weer gebeurd;)

Crullie
                Donateur

@ Buxy : Goede foto staat er hoor :con
                  Enuh,, steeúm moar weer puur dan. :relax

TICKLING BARN

hansieb
                  Moderator

Veel te kut weer, met goed weer hadden we denk ik wel wat meer getest.

Ook de blokjes van crullie wouden door het slechte weer niet goed meewerken.

st3yn
                    Bijdrager

hansieb :
                      Veel te kut weer, met goed weer hadden we denk ik wel wat meer getest.

Ook de blokjes van crullie wouden door het slechte weer niet goed meewerken.

De uitlaten mogen ook op mijn blokje getest worden 😉

speedbuxy
                      Bijdrager

Crullie :
                        @ Buxy : Goede foto staat er hoor :con
                        Enuh,, steeúm moar weer puur dan. :relax

Oh was niet aanvallend bedoeld hoor vond juist wel humor.
                        Als ik jou leeftijd heb en nog steeds paf zie je me denk ik nog wel ergere vergissingen maken:D
                        En ik heb dan zeker niet meer de sleutel drift en spirit die jij hebt want dat heb ik nou nog maar zelden:D

@St3yn
                        Dat was op de vario na zeker een hele mooi blokje geweest:thumb en mocht er dit jaar nog een leuke na boost wezen van de zomer en de spirit is er dan is dat zeker welkom:thumb
                        En anders volgend jaar, dan wil ik het sowieso ook wat groter organiseren en dan ook ergens op een verlaten/doodlopende landweg die er tussen grunn en frl met bakken zijn te vinden.
                        En dan moeten we gewoon 3 perfeckt lopende vespa,s hebben, 1 met een mooie 50setup, 1 mooie middelmoot 43mm setup en 1 met dikke 46mm setup.
                        En dan ook met wat meer reguliere pijpjes zoals simo,s en polini,s ,want die heb ik niet echt omdat ik meer het schaarse en speciale spul spaar.

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

Ik vond het wel een leuk dagje,
                          Over de testresultaten kan ik niet spreken, dit is appels met peren vergelijken.

(slippen, geen goed blok, optrekken niet te zien)

Desalniettemin, wel leuke dag maar over resultaten zijn hier niet sprake.

wel weer leuk om de collectie cilinders en uitlaten elke keer weer te zien uitbreiden andree.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

hansieb
                          Moderator

Was idd ff gezellie , nog bedankt voor het :bier

VespaAvanti
                            Donateur

Hier nog wat foto’s van ons:thumb

Hoezo rokerig:lol

Thomas en Hans snappen er niks van, komt hij nou echt zo te hangen?

Ja hoor, komt toch echt zo te hangen=) Zeer appart pijpje!

Crullie druk bezig:thumb

yodipo
                              Bijdrager

Hier ook nog wat foto’s van mij.

Het testgebeuren viel enigzins tegen echter gezellig was het zeker!

Hoezo ‘weinig’ uitlaten

Michel
                                Bijdrager

Haha, the smell of burned oil in the garage! Ik voel een hit opkomen.. 😛

Mooi werk weer jongens. Leuke foto’s :thumb

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.