Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaatpoort DR 41mm

Home Forums Techniek Motorisch Uitlaatpoort DR 41mm

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

-RobinvS-
    Topic starter

Zo ziet hij er dus uit, wat kan ik hier nog mee doen want hij maakt echt een pleures herrie.

Iemand die dit voor goedkoop kan omlassen, of andere manier? (GEEN BEUNHAZEN AUB)

Lennaert
      Sleutelbeheerder

eraf slijpen en een nieuwe op zetten ?

ritze
        Bijdrager

ik kan lassen maar ik ga niet zitte kutte met versture enzo ik zou echt niet weten hoe.

ik gebruik voor het lassen van flenzen 22er electrolitische (ampo) cv buizen.
          die zijn 1.5mm dik ofzo en het werkt perfect, vraag maar aan spiendaah

en het lasapparaat zou ik toch zoeken naar een autowerkplaats en gewoon vragen of ze je dat ff willen lassen voor sixpack bier…:?

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

-RobinvS-
          Topic starter

Jaa ik kan het denk op school ook wel doen alleen gietijzer lassen is toch anders als normaal?

en hoe haal ik de oude er netjes af?

SjoerdCiao
            Donateur

Mijn vader heeft mijn uitlaat poort ook gelast, het was niet zo makkelijk als CO2 zij hij, maar hij is toch gasdicht, de mijne brak gewoon af, dat komt denk ik door de zware HM;)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.