Vespa-Ciao.NL
:: uitlaat voor evo blok

Home Forums Techniek Opvoeren uitlaat voor evo blok

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vicious
    Topic starter

Welke uitlaat kan ik het beste gebruiken voor een 80 cc polini evo blok met poelie aandrijving. Ik dacht zelf aan een ninja of SP omdat ie enorm hoogtoerig zijn. Iemand ervaring met een dergelijke setup?

PoliniCiao
      Bijdrager

Polini SP
        Simonini Racing of calibrata
        Proma Gun of Canon

Voor zoiets dergelijks zou ik kijken
        Maar is je eigen mening 😉

.-{2F4OV}-.

Ligt er ma aan wat je wil;)

Als je hard wil gaan moet je n SP of Simo Racing pakke..

Wil je hard optrekke..

Dan zou ik eerder voor een calibrata/gun/cannon kieze;)

KennyVespa
          Bijdrager

ik zou voro de sp gaan trekt zeker nog hard op omdat de 80cc polini beukpower heeft en de polini sp top snelheid dus is een goeie combo (zijn ook voor elkaar gemaakt dus) ik heb zelf de proma gun en de sp, de sp gaat wel harder maar de gun rijd veel lekkerder heeftt ook veel power in het midden gebied dus ( aangezien de gun bijna niet meer te krijgen is) zou ik voor een sp gaan of voor een calibrata of simo racing die is vrij vergelijkbaar met de sp

TimoO_
            Donateur

KennyVespa :
              ik zou voro de sp gaan trekt zeker nog hard op omdat de 80cc polini beukpower heeft en de polini sp top snelheid dus is geen goeie combo

ik vermoed ‘een’ goede combo dus.

zelf heb ik ook de evolution setup, en nu heb ik een simonini krul eronder hangen, maar dat lijkt me geen goede uitlaat voor 80cc, dus ga zelf ook een nieuwe uitlaat kopen wat dus ook waarschijnlijk een ninja usine of polini SP wordt.

de ninja en polini SP lijken me even goed, de ninja misschien wat hoogtoeriger (maar heb er geen ervaring mee maar uit de omschrijving bij onderdelen->uitlaten op te maken).
              Simonini racing is nog altijd een mooie pijp voor eronder 😉

VespaCiaoPaul
              Bijdrager

SP, alles gewoon polini:D

KennyVespa
                Bijdrager

TimoO_ :

KennyVespa :
                  ik zou voro de sp gaan trekt zeker nog hard op omdat de 80cc polini beukpower heeft en de polini sp top snelheid dus is geen goeie combo

ik vermoed ‘een’ goede combo dus.

zelf heb ik ook de evolution setup, en nu heb ik een simonini krul eronder hangen, maar dat lijkt me geen goede uitlaat voor 80cc, dus ga zelf ook een nieuwe uitlaat kopen wat dus ook waarschijnlijk een ninja usine of polini SP wordt.

de ninja en polini SP lijken me even goed, de ninja misschien wat hoogtoeriger (maar heb er geen ervaring mee maar uit de omschrijving bij onderdelen->uitlaten op te maken).
                  Simonini racing is nog altijd een mooie pijp voor eronder 😉

heb het al upgedate 😛 jah krijg je als je veel en snel moet typen 😛

ik denk juist dat het andersom is dat de sp hoogtoeriger is heeft meer expansie ook denk ik dan he 😉

nog bedankt he 😛

Fredzzz
                  Moderator

SP inderdaad…

Ninja zou ook wel goed zijn maar dan is het weer wat je personelijk mooier/leuker vindt.

vicious
                    Topic starter

Ok als ik het goed begrijp is de ninja eigenlijk gelijk aan de sp. Ik meen ooit eens iets gelezen te hebben over een begrensende ring in de demper van de ninja? Ik ga denk ik toch voor de aparte looks van de ninja dan

TimoO_
                      Donateur

vicious :
                        Welke uitlaat kan ik het beste gebruiken voor een 80 cc polini evo blok met poelie aandrijving. Ik dacht zelf aan een ninja of SP omdat ie enorm hoogtoerig zijn. Iemand ervaring met een dergelijke setup?

nog effe iets wat me opviel. omdat die enorm hoogtoerig zijn. nou laat ik het zo zeggen, je kan beter zeggen ik dacht zelf aan een ninja of SP omdat ik graag topsnelheid wil hebben. beter kan je met vario zeggen omdat die enorm hoogtoerig zijn, dan heb je wel gelijk. maar met poelie aandrijving is maar wat je liever wilt optrekken of topsnelheid.

vicious
                        Topic starter

Neenee met hoogtoerig bedoel ik hoeveel toeren de pijp toelaat, ik dacht dat dat wel duidelijk was 😕 Dus iemand ervaring met beide uitlaten, of is het verschil te verwaarlozen?

joey636
                          Bijdrager

een simonini racing is ook leuk.
                            vraag maar eens aan thomas hoe die het doet bij zijn polini 80.
                            ik zelf vind de racing ook enorm hoogtoerig.
                            bij de 43mm die ik heb gehad.
                            is hij echt gewoon gaan janke van de toere echt super mooi om te horen.
                            als je erop rijd en je krijgt de boost denk je echt HELL YEAH.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.