- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 14 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 9 maanden geleden door Kelvin.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 mei 2007 om 20:17 #166792
Hallo ik heb pas een nieuwe ciao gekocht
hij is helemaal standaard maar ik wil er graag een andere uitlaat op.
wat is de beste keuze?
heb geen trappers meer erop zitten,
wel nog middenbok erop en geen zijstandaard.mvg sjoerd
8 mei 2007 om 20:19 #172775city power
8 mei 2007 om 20:20 #172776allereerst welkom hier!:)
neem een citypower voor iets hogere top…. je hebt ze al voor ongeveer 15-20 euro
anders neem je een leovince of proma cc, daarmee zul je nog iets harder gaan als me de citypower.
ik zou zelf voor de proma gaan. ik heb ze alledrie zelf gehad en vond de proma t fijnste. succes der mee:)8 mei 2007 om 20:25 #172777Mijn advies: Gianelli Citypower, kun je eventueel ook nog met hogere cc’s rijden en is nog verrekte snel! EN mooiste: Stil:)
8 mei 2007 om 20:26 #172778als ik een leovinci krul of proma cc zou pakken past dat dan met die middebok?
8 mei 2007 om 20:29 #172780sjoerd_ciao :
als ik een leovinci krul of proma cc zou pakken past dat dan met die middebok?jaa, moet wel lukken, maar onthoudt wel.. zoveel beter zijn ze nou ook weer niet dan die citypower, en ze maken wel heeel wat meer herrie. :p
8 mei 2007 om 20:31 #172781dus volg het advies van vespaflappie op;)
8 mei 2007 om 20:33 #172782nou zit toch wel verschil tussen proma cc , leo krul t.o.v. een citypower
citypower is leuk, valt niet op en is goedkoop.
proma cc, rijd zeer goed maar maakt wel wat geluid.
leovinci krul, rijd heel goed met 50cc en maakt minder herrie dan een proma cc.ik persoonlijk zou voor de leovinci krul gaan
je hebt ook nog andere goede 50 cc uitlaatjes zoals bijv. de HOMOET, maar daar betaal je wat meer voor.
8 mei 2007 om 20:51 #172783
.-{2F4OV}-.Kvind de leovince HM Straight owk altijd verrekte goed prestere op 50cc..
En op meer cc heeft heeft ie geen nut meer.. levert te weinig kracht in hoge toeren;)
8 mei 2007 om 21:24 #172784Jaspur :
sjoerd_ciao :
als ik een leovinci krul of proma cc zou pakken past dat dan met die middebok?jaa, moet wel lukken, …
icm eenderwelke krul-uitlaat moet je zijstandaard hebben ! misschien dat je hem wel eronder krijgt, maar dan kun je je bok niet meer gebruiken, want je pijp zit in de weg :!
citypowertje dus, of een andere, maar dan wel ff zijstandaard (ong. 10 euro) kopen 😉
8 mei 2007 om 21:28 #172785jongens ik snap jullie niet ik had eerst ook een leo krul met een midden-bok en die werkte gewoon.
en het gebakje heeft een proma cc met midden-bok die het doet.
dus je kan zeker ook een leo krul of proma cc pakken.
ik zou trouwens de proma cc voor top snelheid pakken.
en de leo krul voor de trekkracht en wat meer snelheid.
de citypower ben ik niet over te spreken dat valt voor mijn gevoel onder standaard uitlaat.8 mei 2007 om 22:39 #172786Ik zou voor de proma cc gaan, ik vind die leo`s maar niks. Heb zo`n ding op mn plof gehad, en kwam niet boven de 45 uit… met proma cc reed hij 55 en trok goed op.
City power is lekker sterk onderin, maar bovenin heeftie niks te vertellen.
Ik zou zeker voor de proma gaan, 2e hands niet eens zo heel duur 😉
8 mei 2007 om 22:52 #172787@joey636 ik vind dat ook ja standaard uitlaat lijken ze op en ze zijn niks aan kwa geluid
K zou zelf voor proma cc kiezen roest hebben ze niet veel last van en ze doen het zeer goed op 50cc
en meer ook trouwens
leo krul is weer goed voor trekkracht wat meer al zeggen maar lever je top snelheid in9 mei 2007 om 10:39 #172790heeey neefje:P
enne?
als ik jouw was zou ik voor een proma cc kijken
weet je wel zon uitlaat zoals mijn vader op dat rode wrak heeft:P
ik kom van de week wel even bij je langs dan bekijk ik je setup wel ff;)9 mei 2007 om 12:01 #172791zoals joey636 ook al zegt
de proma CC past met middenbok kijk maar naar mijn gallery foto. als ik moest kiezen tussen de krul of Cc zou ik de cc pakken hij presteerd beter op een 50cc vind ik en hij maakt teminste een geluidje (waar ik persoonlijk van hou maar dat is voor iedereen anders natuurlijk) de boost is gewoon super en dat heeft de krul niet die power is beetje uigestreken over het hele gebied en de top is ook lager als de cc -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.