Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat verchromen

Home Forums Advertenties Diensten aangeboden/gezocht Uitlaat verchromen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TJOEP
    Topic starter

Weet iemand een adres dat betaalbaar een uitlaat verchroomt?

‘K lever ‘m schoon aan natuurlijk, maar niet 100% ontlakt.
      Uiteraard begrijp ik dat een verroeste uitlaat geen strakke chroomlaag oplevert.

Alvast bedankt!

zevenenergie
      Donateur

Je kan hem ook laten chroom look poeder coaten.
        Elk poeder coat bedrijf kan dat.

Een verchroomerij ziet liever geen gebruikte uitlaat. Ze willen het bad zo schoon mogelijk hebben.
        Je zal dus heel erg je best moeten doen de uitlaat dicht te maken, en er ook iets in doen zo dat hij niet drijft.
        En zo als je al aangeeft je ziet elke oneffenheid. Dus de chroombaas verklaart je minder toerekenings vatbaar.
        Want Chroom geeft ook niet de bescherming die je wilt, het is zo poreus als wat.

Beter voor dat geld een nette pijp kopen 😉

Martino
        Moderator

Ik weet niet wat je nastreeft, maar chroom poedercoaten haalt het niet bij echt verchromen. Ik heb ook wel eens wat chroom gepoederd. Het lijkt aanvankelijk best aardig, maar wordt al snel dof door het weer warm worden van de uitlaat.

TJOEP
          Topic starter

Nou het is voor een crossmotor eigenlijk. Dus ’t mag best poreus zijn, ik olie ‘m wel in. Maar ’t moet ook hard zijn, niet door zand eraf slijten. Vandaar dat je dan toch bij chroom of nikkel uitkomt…

Niettemin bedankt voor de foto’s Martino!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.