Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat test 2011 (24 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2011 (24 Juli)

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 244)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Nou de uitlaten die genoteerd staan was wel na reply van een betrouwbare aanmelding weet ik nog wel.
      Alleen stom dat ik de namen er even bij ben vergeten te zetten.

Maar ik stel morgen op wat ik mee kan/ga nemen, als jij en jarco dit dan aanvullen dan weten de andere aanwezigen wat ze dan evt nog kunnen aanvullen:thumb

Docs
      Topic starter

We moeten er wel rekening mee houden dat Jarco misschien pas laat aanwezig is 😉 Maar dat komt vast wel goed. Ik denk dat we wel een heel eind komen 😛 🙂

speedbuxy
        Bijdrager

Ja eerst maar eens zien of we getest krijgen wat we getest willen hebben:D

Tonni
          Moderator

De Iphone heeft voor het meten een leuk app-je, maar ik heb nog niet zoiets kunnen vinden voor mijn Android..
            Ik heb wel die lasergun, waarmee we b.v. de snelheid na vierhonderd meter kunnen meten.
            In combinatie met een stopwatch is dat al wel leuk toch.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Docs
            Topic starter

Begrijp ik hieruit dat jij er ook bent? 🙂 Dat is trouwens zeker een mooi speeltje 8) Dat is zeker handig.

Tonni
              Moderator

Ik denk dat ik er wel ben ja, of er moet al iets tussenkomen ofzo.
                Ik wil alleen geen brommer voor het testen toezeggen dit keer, heb niks interessants draaiend momenteel.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Docs
                Topic starter

Prima, ik stuur jou nog wel ff de info, ook al zal er niet veel in staan wat jij niet weet van de vorige keren 😉

speedbuxy
                  Bijdrager

@Tonni
                    Ja die laser gun is zeker wel grappig/handig om erbij te hebben:thumb

Jarco
                    Bijdrager

Grappig, ondanks de leuke uitlaatjes die ik heb kan ik de lijst niet aanvullen. 😛

Daarnaast is het niet erg slim geweest om een dubbele afspraak te maken..:con
                      Heb de datum echt over het hoofd gezien. :bloos

De vrouw waar ik mee heb afgesproken om haar compleet lopende 1970’s ciao op te halen, heeft nog niks laten horen om de afspraak eventueel te verzetten.

Een combinatie rit is mogelijk, maar zal betkeken dat ik eerst 1 uur moet rijden naar Alkmaar, en dan nog eens ruim 2,5 om bij jullie aan te komen.
                      Eerlijk gezegd vind ik niet de moeite om zo ver te rijden, gezien ik niet voor 12en verwacht word zal het betekeken dat ik pas rond 3 uur in grun kan zijn. 🙁

Ik hoop dat de vrouw snel wat laat horen, ik houd jullie op de hoogte.

Docs
                      Topic starter

Kan Mike die ciao niet ophalen en dan meenemen naar mij :D:D:D:D:D:D:D

Jarco
                        Bijdrager

Ik zal hem eens een PM sturen zou idd. een goede oplossing zijn. :thumb

EDIT: Dat zal alleen wel beteken dat hij laat op de test is aangezein het best een end rijden is voor zowel hem als ik.

peter139
                          Bijdrager

he bart, even een vraagje: staat er ook een partytent of zo? Want 2 jaar geleden regende het pijpestelen en stond iedereen als een kluitje in je schuurtje.
                            Ik ben wel aanwezig maar mijn ciao stel ik niet beschikbaar om te testen. Eten + drinken zal ik wel meenemen.

gr peter

Docs
                            Topic starter

We hebben dit jaar geen partytent. Tot nu toe in ieder geval niet. Vorig jaar was het uber mooi weer.

speedbuxy
                              Bijdrager

docs911 :
                                Vorig jaar was het uber mooi weer.

En daar gaan we dit jaar gewoon weer voor:thumb
                                Want met de regen was het ook nog steeds gezellig alleen totaal niet productief:D

@jarco
                                Das wel een zure dubbel planning:(
                                Maar mevrouw heeft nog een paar dagen om te reageren dus gaat vast goed komen:thumb
                                (als een andere tijd tenmiste ook schikt)

Martino
                                Moderator

Ik heb speciaal een ander ciaotje hiervoor klaar gemaakt. Erg lelijk, maar juist daardoor mag er eventueel ook in het frame wat geboord worden voor ophanging oid. Prima voor het testen dacht ik zo.

Setup: bewerkte cp Carters, bewerkte 43mm Creco, 12/12 carb en powerfiltertje.

@ Tonni: lasergun, altijd doen. Eens een keer legaal gelazerd worden is wel leuk.
                                  Daarbij zijn die dingen redelijk nauwkeurig. Ik heb trouwens ook nog niet echt een geschikte app voor android gevonden.

@ speedbuxy: Mocht ik nog gebruik maken van jou “aanbod” om de Caddy als chauffeur voor mijn uitlaatjes te zijn? Dan graag.
                                  Het plan is dat we met een aantal mensen vanuit Groningen gumballend naar Meedhuizen rijden. Hierbij ook Gerarduz waardoor het meenemen op de brommer ietwat lastiger wordt. Betekent wel dat wij pas vertrekken vanuit Groningen wanneer Andree hier is langs gereden, maar ik was sowieso al niet van plan om 10:00 aanwezig te zijn. Het zal voor ons op de brommer een klein uurtje rijden zijn.

Zijn er überhaupt nog meer mensen die mee willen rijden op de brommer vanuit Groningen. Stuur mij dan een pm zodat we met z’n alleen kunnen afreizen.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 244)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.