Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat test 2011 (24 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2011 (24 Juli)

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 244)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

OrangeCiao
    Donateur

zet mij er ook maar bij dus stefan bij dezen ook een plek in de auto:thumb

Docs
      Topic starter

Donders, het loopt behoorlijk storm :D:D Straks is mijn tuin nog te klein :D:D

speedbuxy
        Bijdrager

Dat begint er idd weer goed op te lijken:thumb
          Nu nog hopen dat er van die lijst ook een paar willen sleutelen:D:|

Jarco
          Bijdrager

Als ik kom kom ik niet om alleen te vreten of kijken dat kan ik zonder rit van ruim 2 uur ook. 😀

Frank80cc
            Donateur

Ja als ik kom wil ik best sleutelen.. en een berg grote tyrips mee, scheelt weer een hoop echt goed vast te maken en tijd 😀

Florian
              Moderator

Als ik zin heb om te sleutelen, ben ik zeker niet beroerd mijn handen vies te maken:thumb
                Maar de laatste tijd is het wat bagger qua zin maar tegen die tijd komt dat wel terug (hoop ik:D:con)

Steven
                Donateur

Martino :
                  Hey Steven, we zoeken natuurlijk niet alleen mee eters. 😀
                  Er moet ook gewerkt worden natuurlijk en jij wil vast ook wel de mouwen opstropen om uitlaatjes zoals de too bad te testen.

ja ik steek mijn handen uit de mouwen, in de ene hand een pilsje en in de andere een kippenpoot van de meistergrill 😀

lijkt me wel ff mooi om verschillende uitlaten te testen op mijn setup :thumb

speedbuxy
                  Bijdrager

Steven :

ja ik steek mijn handen uit de mouwen, in de ene hand een pilsje en in de andere een kippenpoot van de meistergrill 😀

Dat wil ik mee maken dat iemand met z,n voeten en mond een uitlaat gaat verwisselen:D

Maar ik zoek nog een mooie orginele lijkende ciao voor die dag? (liefst een zwarte of andere donkere kleur)
                    Ik wil me namelijk die middag het meest richten op een foto shoot van de uitlaten onder de brom zodat dat geupdate kan worden in de tunings sectie:thumb
                    Want die pic van mijn ex toer buffel geeft ook een idee hoe een pijpje eronder hangt maar qua verder looks laat het ”wat” te wensen over:thumb
                    Dus als iemand een mooi zwart ciaotje heeft met het liefst ook een blok waarmee meteen getest kan worden zou top wezen:thumb

pepko
                    Donateur

de mijne is zwart

Docs
                      Topic starter

@ Andree, ik heb een orrigineel blauwe PX. Een van de laatste serie. Weet niet of dat voldoet aan jou wensen 😛 😛

Ik wil zelf ook wel weer de handjes uit de mouwen steken, dus dat komt vast wel goed met het sleutel clubje (h) Ik zal deze week ook ff de beginpost aanpassen met hierin wie welke pijpjes mee kan nemen. Dan hebben we daar ook een overzichtje van.

Martijnvanheerde
                        Donateur

Mijn ciao wordt donkerblauw. Maar zit nog even te twijfelen of ik naar de uitlaattest of naar de meeting ga want m’n pa gaat maar een keer rijden.

Docs
                          Topic starter

Hmz, is er niet iemand die toevallig ook uit die richting komt? Dat je kunt mee liften?

Frank80cc
                            Donateur

ik komt niet ben op vakantie dan 😀

Docs
                              Topic starter

Owk, ik haal je van de lijst

Zo, maar weer even een schopje Dit topic weer een beetje tot leven brengen

EDIT: MEGA SCHOPJE :@:@:@:@:@

Aangezien het alweer bijna is 😛 Maar even een schopje 😉

Florian
                                Moderator

Ik ben er gewoon bij:thumb
                                  Ik kan eventueel nog wat mensen oppikken met de auto

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 244)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.