Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Uitlaat test 2011 (24 Juli)
- Dit onderwerp bevat 243 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 8 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 januari 2011 om 20:07 #520991
Leovince circuit
Proma Circuit
Polini Top one
Polini SP
Polini Country
Ninja
Simo Calibrata
Simo Racing
Simo Circuit
Simo Proline
Citypower
Techno Estoril
Techno CCZijn de op dit moment nog verkrijgbare uitlaatjes bij JMPB, Is wel handig om dezen dan te testen ipv de uitlaatjes waarvoor je heel ebay moet afstruinen..
Lars
31 januari 2011 om 20:17 #520993
Anoniem@Florian, ik kan wel ergens op jullie route gaan staan.
Edit: @Maarten, anders rijden we met nog wat anderen gezellig heen!
31 januari 2011 om 20:21 #520994VespaAvanti :
mikerosauer :
jammer dat het zo ver is voor mij maar ik zou graag een evo horen,zien willen draaien met een fabriziWeet je nou nog niet dat ik probeer overal bij te zijn?:P
Meerijden geen probleem dus;)bij deze graag op de lijst dus 🙂
31 januari 2011 om 20:49 #520995Heel misschien kom ik. Als ik vervoer kan regelen. Ik kom dan met een 41 Polini
31 januari 2011 om 20:58 #520996Dit wil ik ook wel eens meemaken en het is nog dichtbij ook, zet mij er maar bij.
Ik kan met een Speedengine met 46mm Polini, 15/15, 28mm HM Calibrata en hopelijk een Fox clutch komen.
Ook wil ik wel een geveild blokje met 13/13 en alu Zeta meenemen.
Ik neem mijn bromklokje en 70 mm poulie ook wel mee.Verder heb ik oa. nog een 28mm Ninja (wordt binnenkort omgelast) en een Leo SP liggen.
De andere uitlaatjes die ik heb nemen anderen ook al mee.<3 Thunderstone
Check mijn perso!31 januari 2011 om 21:06 #520997ik kom waarschijnlijk gewoon even een kijkje nemen en wil ook wel mee bbqen

en heb een 43 mm dr setup onder mijn ciao.
31 januari 2011 om 21:09 #520998LarsM :
Leovince circuit————-Check!
Proma Circuit—————Check!
Polini Top one————–Check!
Polini SP
Polini Country—————Check!
Ninja———————-Check!
Simo Calibrata
Simo Racing
Simo Circuit
Simo Proline
Citypower——————Check!
Techno Estoril
Techno CCZijn de op dit moment nog verkrijgbare uitlaatjes bij JMPB, Is wel handig om dezen dan te testen ipv de uitlaatjes waarvoor je heel ebay moet afstruinen..
Lars
Zo zijn we al een heel eind:P
Heb er ook nog een Too Bad bij dan, dus die kan er ook bij.@ Florian, dat is misschien wel een goed idee! Ik kan opzich ook wel bussen naar Grunn en daar met een paar instappen?
Moeten we tegen die tijd maar even bespreken.En dan eindelijk een echt goeie test doen, zonder “resultaten” als “rijd goed” en “rijd ook goed” etc.:P
Voor de test kunnen we bijv. een x aantal meters gebruiken om optrek test te doen, en ook verschil in top is ook wel leuk om te weten denk ik.31 januari 2011 om 23:10 #521000docs911 :
Misschien een idee om dit keer te focussen op uitlaten die op dit moment nog voorradig zijn in de shops?Ben ik ook zeker voor

Zeker als we het streven van 3 test blokjes halen.
(want dan is het al meer als zat werk om die pijpjes allemaal te testen)@cittakaas
Misshien moet je je eerst eens verdiepen in de voorgaande uitlaat testen voordat je met uitspraken komt.
We deden namelijk al een 150 meter op trek test, en de resultaten die we in de afgelopen 3jaar verzameld hebben zijn echt wel wat meer dan ”rijd goed” of ”rijd ook goed”31 januari 2011 om 23:13 #521001Zou haast zeggen pak gewoon de TOP 20 meest voorkomende uitlaatjes 😉
Aan uitlaatjes is nooit een tekort, wel aan een goed aantal verschillende setups.
P.s ik sjaak afhaak dit keer, kan alle datums niet.
31 januari 2011 om 23:34 #521002hey Bart ik ben van de partij als we gaan bbq-en 😉
31 januari 2011 om 23:39 #521003Hey Steven, we zoeken natuurlijk niet alleen mee eters. 😀
Er moet ook gewerkt worden natuurlijk en jij wil vast ook wel de mouwen opstropen om uitlaatjes zoals de too bad te testen.1 februari 2011 om 00:06 #520999speedbuxy :
docs911 :
Misschien een idee om dit keer te focussen op uitlaten die op dit moment nog voorradig zijn in de shops?Ben ik ook zeker voor

Zeker als we het streven van 3 test blokjes halen.
(want dan is het al meer als zat werk om die pijpjes allemaal te testen)@cittakaas
Misshien moet je je eerst eens verdiepen in de voorgaande uitlaat testen voordat je met uitspraken komt.
We deden namelijk al een 150 meter op trek test, en de resultaten die we in de afgelopen 3jaar verzameld hebben zijn echt wel wat meer dan ”rijd goed” of ”rijd ook goed”Plak er dan meteen even een link aanvast, want ik heb die test dus duidelijk nog nooit gezien 😉
1 februari 2011 om 00:15 #520706Ik weet dat de zoekfunctie niet je van het is, maar er is echt genoeg te vinden hoor. 😉
1 februari 2011 om 00:15 #521004CittaKlaas :
want ik heb die test dus duidelijk nog nooit gezien 😉En dan wel een oordeel hebben hoe het beter kan:D
Maar hier de filmpjes ervan;)
En nog een oudje from back in the days.
1 februari 2011 om 00:48 #521005Sorry voor mijn kortzichtigheid jongens haha:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.