Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat test 2011 (24 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2011 (24 Juli)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 244)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

@Doc, wordt vast wel interessant, ik heb tegen die tijd misschien een aangepaste Leo Krul, wil daar de prestaties wel eens van weten.

Jarco
      Bijdrager

Is prima:thumb

Zoveel uitlaten heb ik er ook weer niet maar zal de lijst eens bekijken als die gepots is.
        Opzich vind ik het wel intresant als het mogelijk is om de fabrizi 28mm en 22mm eens te testen.
        Zal er wel iemand met een Pinasco DEPS setup aanwezig moeten zijn. 😛

Docs
        Topic starter

We zullen zien 😛 Nu zijn er al meer mensen dan vorig jaar, dus het wordt vast gezellig 8)

pepko
          Donateur

hoe zit het met sproeiers etc.?

speedbuxy
            Bijdrager

Ik wou dat nu eens omdraaien, ik vul aan wat de rest niet leveren kan.
              Want ik sleep nu al 3jaar m,n pijpen mee naar de rand van de aarde en vervolgens werd er amper mee getest:D
              Dus wou me dat werk deze keer zoveel mogelijk besparen;)

Docs
              Topic starter

😀 😀 wel een goed idee Andree 😛

@Pepko, hier ga je niks van merken. Het zijn kleine stukjes op de testbank, je gaat geen kilometers rijden. Mocht je het heel heel heel graag willen, ik heb sproeiermaat 30 tot 100 liggen 😛

pepko
                Donateur

nee, meer omdat je het vaak nogal kan merken aan trekkracht en topsnelheid, als de sproeier niet perfect is.

Jarco
                  Bijdrager

Ik geef je groot gelijk bux!

Als alles doorgaat kan ik meenemen:

– Faco Eagle.
                    – Gianelli Mega.
                    – Gianelli fire.
                    – Gianelli hyper racing.
                    – Polini lunga
                    – Fabrizi 22mm

Is het ook niet een idee om wat 13/13’s met heveltje te monteren of meenemen.
                    Dit maakt het makkelijker om tijdens het testen sproeiers te wisselen zonder dat het extra tijd kost.
                    Een carb. wissel je sneller als enkel een sproeier.

pepko
                    Donateur

wat bedoel je met heveltje? :S :con

Edit Jarco:

13/13 met heveltje.
                      Je heb namelijk ook de carbs. met kabelbestiging aan de gasshuif.

zo een heb ik ook nog liggen 😉 aleen de klauwtjes waar het tonnetje van de kabel in gaat zijn dood.

Gerarduz
                      Donateur

24e zet je hem fraai opt agenda.

Misschien een idee mensen , te laten aangeven met welk blok/wielmaat te komen.

Bovendien kunnen we nu de kans pakken, echt correct te kunnen meten , door de afstanden af te strepen en stopwatches om de 100m 500m en tussen tijd te klokken .
                        Vaste testpiloot en sleutel-crew lijkt mij handig.
                        Alles op de zelfde poelie uiteraard. Ik zou zeggen poelie 80 of 70mm. Ligt er aan hoelang rechtstuk baanvlak je hebt.
                        De diameter van het wiel en ook de hoogte van de band is van belang door te rekenen. ( Citta ,Ciao )

Maar als we het idd nu met voldoende animo eens goed aanpakken , kunnen we veel meetresultaten archieveren.:thumb

Docs
                        Topic starter

We hebben tot nu toe nog nooit sproeiers gewisseld 😉

Poelie 80, net als vorig jaar. Lijkt mij het best, vooral met de lagere cc’s.

VespaAvanti
                          Donateur

mikerosauer :
                            jammer dat het zo ver is voor mij maar ik zou graag een evo horen,zien willen draaien met een fabrizi

Weet je nou nog niet dat ik probeer overal bij te zijn?:P
                            Meerijden geen probleem dus;)

Docs
                            Topic starter

Waar was jij vorig jaar dan?:D:D Ik kan jou dus op de lijst zetten?

Frank80cc
                              Donateur

Zo is wel weer een pest einde zeg … Ik kijk tegen die tijd wel.. opzich RV blok met pina deps en evo blok met 80cc pina die ik mee kan nemen

Docs
                                Topic starter

Is idd een mooi eind uit de richting. Van zo ongeveer alles 😛 Maar, dat betekend ook, mooi rust 😀

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 244)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.