Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat test 2011 (24 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2011 (24 Juli)

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 244)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Topic starter

Ow 😮 Das wel minder. Als alles mee zit ga ik straks het hele tegel gebeuren waar we kunnen zitten afdekken met een zeil 😉 Ik maak wel ff foto’s als het klaar is. Weet alleen niet meer zeker of de zeilen ook helemaal gatvrij waren. We zullen het zien 🙂

speedbuxy
      Bijdrager

Hoop dat het wat lukt dan:thumb want als het blijft zoals het nu is moet ik mijn komst nog even overdenken.
        Want beide chauffeurs vinden dit een kut rit (rijden nog liever maar adam:D)
        En ik heb zelf ook weinig zin om met z,n alleen opgepropt in de garage te staan.
        Want zelfs bqqen zit er dan niet in en dan blijft er dus weinig over.

Docs
        Topic starter

Met mijn scouting knoop skills gaat dat vast goed komen 😛 Als de zeilen maar niet scheuren 😐 😛 We zitten morgen aan de rand van de regen, dus hopelijk wordt het niet te zwaar regen weer.

Helios is ook afgevallen 😉

speedbuxy
          Bijdrager

Er zullen wel een hele hoop afvallen gezien er maar een handje vol mensen over het weer inzit en evt oplossingen daarvoor.
            Maar hoop dat je een leuke tent city bij elkaar geknoopt krijgt:thumb
            Bespaar niet op knopen of touw, want de wind kracht is morgen ook erg hoog.

Javad
            Donateur

Ik wacht even het moment van vertrek af.
              Ik heb geen zin om door dikke regen te brommeren.

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

VespaAvanti
              Donateur

Laat um maar gewoon lekker doorgaan anders valt heel mijn/spulleke’s planning in het water:D
                Rico komt trouwens ook mee dus wij komen lekker met z’n 3en:thumb

Docs
                Topic starter

Het gaat sowieso door :D:D Want ik heb vlees gekocht!!!! Grrrrr 😛 Al moet ik hier alleen zitten 😛

Ik ga zo ff bezig met het opzetten van mn tent creatie 😛 😉

pepko
                  Donateur

haha succes docs ^^

ik kom niet morgen… heb geen vervoer, en het weer is niet echt motiverend.

volgende keer beter!

gr.

speedbuxy
                    Bijdrager

docs911 :
                      Het gaat sowieso door :D:D Want ik heb vlees gekocht!!!! Grrrrr 😛

Ik heb net ook even een pakje echte mexicaanse bqq worsten gehaald:D
                      Maar we zien wel wat het word, stephan komt ook sowieso lees ik wel dus dan maken we er wel wat van:thumb
                      Ik neem sowieso dat stuk zeil wat ik heb ook wel mee:thumb

Docs
                      Topic starter

Het zeil mag je wel thuis laten 😉 Ik heb zeil genoeg 😛 Ik heb net geprobeert… Maar het waait hier een beetje te hard…. Dus al het niet minder gaat waaien worden zeiltjes ook niks 🙁

speedbuxy
                        Bijdrager

docs911 :
                          Met mijn scouting knoop skills gaat dat vast goed komen 😛

docs911 :
                          Dus al het niet minder gaat waaien worden zeiltjes ook niks 🙁

Prutser:D
                          Zal ik morgen dan met mijn hutten bouw skills maar weer even laten zien hoe het moet:pest:D
                          Want de wind die mijn bouwsel stuk krijgt moet qua beaufort schaal nog worden ondekt:haha

Docs
                          Topic starter

Whahah, het moet ook nog ergens aan vast 😛 En het is meer dat met deze wind de ringen uit de zeilen worden getrokken 😮 Nogal last van windstoten op dit moment 🙁

speedbuxy
                            Bijdrager

Die wind zal morgen niet anders wezen:(
                              Maar wij gaan natuurlijk wijgeren in de regen te staan omdat het te hard waaid:D
                              Heb je wel genoeg touw?
                              Anders bij deze meteen een oproep aan de mensen de wel komen neem even wat touw als je dat hebt:thumb
                              En extra zeil is ook vast altijd welkom of heb je daar echt genoeg van bart?

Docs
                              Topic starter

Ik heb daar echt genoeg van 😉 Heb nu al een zeil van 8×8 om het hele terras te bedekken. Heb nog 3 iets kleinere zeilen, dus qua zeil is er genoeg 😉 Touw is altijd welkom 🙂

Ze verwachten droogte hier tussen 12 en 17 🙂 Hopen dat het dat ook wordt 🙂

speedbuxy
                                Bijdrager

docs911 :
                                  Ze verwachten droogte hier tussen 12 en 17 🙂

Daar houd ik je aan:thumb😀
                                  Of daar teken ik voor:thumb

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 244)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.