Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat test 2011 (24 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2011 (24 Juli)

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 244)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

peter139
    Bijdrager

Idd de 1e pagina is niet echt up to date. Datum is toch gewoon 24 juli, dus alle andere data kunnen er nu wel uit.

Docs
      Topic starter

Ik kan nergens een post van OrangeCiao vinden dat hij niet komt????? LarsM heeft inderdaad geen brommer meer. Maar hij kwam misschien wel.

Die reactie stond eerst in het andere topic “uitlaten lijst”. Maar zal idd hier even geplaatst moeten worden, maar ik weet dus dat hij helaas er niet bij zal zijn.

Florian
        Moderator

Jordy heeft op het moment geen geld voor tourtjes en andere evenementen.

Jarco
          Bijdrager

Ik heb docs al een PM gestuurd.
            Ik zal er niet bij zijn jongens…
            Overigens wens ik iedereen een hele fijne dag een veel sleutel plezier. :thumb

speedbuxy
            Bijdrager

Ik wil niet lullig of zeikerig doen, maar moet het woord party tent nou niet eens besproken worden?
              Want dat het gaat regen zondag is een feit en heb dan niet zin om met z,n allen op gepropt in de gararge te moeten staan.
              Dus we moet even wat tenten bij elkaar verzamelen zodat we een mooie tent city kunnen maken zodat we een dikke vinger naar dat kut weer kunnen geven, omdat wij dan lekker droog staan:thumb

Tonni
              Moderator

Als het weer van dat baggerweer wordt dan ga ik iig niet op de brommer, misschien dat ik dan even met de auto kom kijken..

Een droog onderkomen voor als het slecht weer is zou wel wenselijk zijn.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Docs
                Topic starter

Dat van die tenten is misschien wel een goed idee ja…. Lijkt er op dat het behoorlijk vies weer wordt….

Ik heb zelf geen partytent 😉 Wat hebben andere mensen te bieden?

speedbuxy
                  Bijdrager

Ja er moeten wel even een party tenten bij anders is het niks.
                    En anders moeten we maar een 10tje de man lappen en deze kopen:D
                    KLIK

Docs
                    Topic starter

Nice :D:D:D
                      Die past hier wel mooi op de oprit 😛

Florian
                      Moderator

Dat vind ik nog niet eens een gek plan Andree, dan kunnen we hem ook met andere toertjes gebruiken.
                        En een 10tje de man is zeer redelijk.

Maar dan zit je weer met het gevolg wie krijgt de tent mee naar huis:P

speedbuxy
                        Bijdrager

Ik had er opzich ook wel een 10tje voor over gehad ja:thumb
                          Want als het zo blijft staan als het nu is word het niks, want zonder party tenten erbij is het niks gedaan.
                          (zelf niet voor een semi meeting met bqq)
                          Is namelijk niet dat barts gararge ruimte bied, want 60% van de gararge staat vol met spul.

Docs
                          Topic starter

speedbuxy :
                            Is namelijk niet dat barts gararge ruimte bied, want 60% van de gararge staat vol met spul.

Ik heb opgeruimt, het is nu 55% :D:D:D Opzich met wat schuif werk zou het wel kunnen passen, maar om dan zitten we de hele dag in een kring in de garage…. Aangezien we geen zelfhulp groepje zijn is dat niet wat denk ik :D:D

Tonni
                            Moderator

Er is zeker geen frame (BV een pergola naast de garage of zoiets), anders konden we gewoon een groot stuk afdekzijl ergens spannen. Zo’n afdekzijl kost maar een paar euro.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Docs
                              Topic starter

Nee, die is er niet, dus dat is ook geen optie. Ik heb zelf nog wel zeilen van 10 bij 10 ofzo.

Edit, ik heb al wel een idee. Ik ga vanmiddag/vanavond wel ff wat proberen met een zeil. Als het niet lukt, post ik het hier wel ff 😉 Eerst zo ff eten en boodschappen doen.

MHR
                                Bijdrager

Mijn tent heeft het noodweer van vorig jaar niet overleefd, dus ik heb geen meer helaas.

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 244)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.