Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Uitlaat test 2010
- Dit onderwerp bevat 146 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 8 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 juli 2010 om 19:35 #518129
is de lunga getest?
25 juli 2010 om 19:49 #518130Nopes
25 juli 2010 om 20:15 #518131De test was zeker geslaagd en gezellig. Heerlijk zon bbq er bij:D
25 juli 2010 om 20:18 #518132Hier de resultaten.
Met dank aan Svennoow voor de mooie automatische diagrammen 🙂

Wat nu vooral anders is, we hebben 150 m sprints gereden 😉
Nu kan je echt zien wat de uitlaten op de weg doen, aangezien dit niet echt op een rollerbank is te zien.25 juli 2010 om 20:47 #518133zo, k ben ook weer thuis.
Weer een mooie dag achter de rug. De uitlaattest was weer lekker ( BBQ) en super gezellig.
Helaas moest het carter van Tonni het begeven, maar dat komt vast allemaal wel weer in orde.
Zelf heb ik ook nog even me deps op de rollerbank gehad, en die gaf een 1.7 kw, Heb hem nog niet volgas gehad, aangezien de boel nog wel even ingereden moet worden.
25 juli 2010 om 21:13 #518135Helaas weer maar een klein aantal uitaleten kunnen testen, omdat er niet heel veel sleutel animo was. Ook liep mijn blok aan poeier na het testen van de Giannelli Fire.
Daarna was het testen nog minder..Hopenlijk kunnen we binnenkort eens een ECHTE uitlaten test doen met interessante, goedlopende setups.
Op deze manier komt er nooit het echte overzicht dat men wel graag wil hebben. Er blijven nog genoeg vragen.
De volgende keer kunnen we hopenlijk de rollenbank test doen, de sprint over 150 meter o.i.d. en dan zorgen dat er ook gemeten wordt met welke snelheid er over de streep gereden wordt.
De poeliemaat moet eigenlijk volgende keer ook gelijk zijn bij de test brommers…Blokje is inmiddels geanalisserd, en er zitten blijkbaar bij dit specifieke carter langs de zijkanten van de inlaat hele dunne ingegoten plaatjes ijzer, hiervan is 1 losgekomen en door het blok heen gegaan.
Schade valt mee, alleen carter is verloren, omdat daar een hakje uit het inlaatvenster ontbreekt nu..I came, I saw, and I forgot what I was doing...25 juli 2010 om 21:22 #518136@tonni
Zoals de meesten weer zeggen: Liever nu dan op een tourtje 😉Was even weer gezellig, ennuh de cali had bij bart ook 1,15 – 1,20kw staat wel op het filmpje met buxy zijn camera.
Kunnen we de volgende keer geen pool inhuren die al die uitlaatjes gaat verwisselen 😕
25 juli 2010 om 21:40 #518138Er waren ook meer sprinttijden van mij, maar de helft is helaas niet genoteerd omdat jij er niet was om dat te doen…:pest
haha.Paar fotootjes van hetgene dat mijn blok wel heel snel van volle toeren naar stilstand liet gaan:
Op de laatste foto zie je een donker vlakje: dat is blijkbaar staal:?, en is aan de andere kant dus losgekomen uit het inlaatvlak en -semi- door de motor geslingerd…:kots

Hopenlijk komen er snel ff foto’s en filmpjes van Speedy van toen alles nog meewerkte:D..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...25 juli 2010 om 23:09 #518139Zo zal ook even een mini verslagje doen want m,n ogen zeggen eigelijks wel naar bed te willen:D
Maar was een erg gezellige dagje met veel droge humor en dat houd de stemming er altijd wel in
Testen liep idd iets minder dan gepland, maar toch hebben we vorderingen gemaakt tov vorig jaar:D
Bart jij weer dank voor de gastvrijheid en als de mogelijkheid er volgend jaar weer is ben ik nu alweer voor
Ik zal morgen de filmpjes even fixen word een hoop plak werk gezien alle korte stukje.
Hier al wel vast de pics
Simo Racing

Gianelly Mega

Polini Top 1

Simo Calibrata

Faco CC

Gianelly Fire

Gianelly excel

Gianelly Mega

Polini Top 1

Leovince HM

Gianelly Fire (de toeren janker)

Techno CC (nog steeds de mooiste van het setje tenmiste volgens thomas:D)

Proma Badsnake

Homoet

Polini ”Mini CC”

Tonni z,n blok er onderuit aan het halen nadat de gianelly fire hem teveel was geworden.

Cilinder leek gelukkig niks mis mee

Toen dachten we dat dit veegje de reden was van de abrupte stilstand van het blokje.

(maar bleek dus later de inlaat te wezen)Even wat inpressie foto,s.
(hans en alex waren helaas net weg toen ik dacht laat ik even wat foto,s nemen)

De sex ladies bij elkaar8)

En onze mini grillmeister die weer prima z,n werk gedaan heeft

26 juli 2010 om 08:57 #518148Weer leuke foto’s 🙂
Gelukkig was het gister, en niet vandaag, want het hoost hier nu als een malle 😮
Was weer gezellig 🙂 En uiteraard, als het kan, volgend jaar weer bij mij 8)
Deze keer was alles heel netjes achter gelaten

Aan de hand van de filmpjes zijn er straks vast nog uitbreidingen op de testresultaten.
Ik heb namelijk nog een filmpje van de eerste run van Tonni met een Leo SP.
Die heb ik nog toegevoegd.Hier nog een filmpje dat de rollerbank we HEUL slecht werkte 😀
En Tonni met de LeoVinci SP (zittend -> staand -> met Speedbuxy :D)
26 juli 2010 om 10:22 #518150lueken foto.s jammer dat ik er niet bij kon zijn ag volgende keer beter
26 juli 2010 om 10:31 #518151ja leuk!
is die tecno cc getest geweest?en fire zo een toerenmaker??
en bedoelen jullie met onbewerkt, inlaat NIET bewerkt EN carters ook niet op de poorten? Of hoe juist? want dat zou veel verschil kunnen maken
26 juli 2010 om 10:34 #518152Niet bewerkt houd in…. niet bewerkt.
Gewoon helemaal niks aangedaan 😉
Gewoon standaard brom carter 😉De techno is op een 50cc getest.
Hier zijn geen resultaten van opgeschreven, maar die zijn wel uit de filmpjes te herleiden 😉
Dit komt dus nog.
Als deze er op staan, zal ik de gegevens aanpassen waar deze neit kloppen 😉26 juli 2010 om 10:36 #518153Die van bart was onbewerkt, had als het goed is die standaard grote inlaat.
Mijn carter was een snorcarter waarvan de inlaat dezelfde maat had gekregen als die standaard grote inlaat. Ook was het buisje naar 13mm geboord. De spoelpoorten waren standaard,onbewerkt.I came, I saw, and I forgot what I was doing...26 juli 2010 om 10:42 #518154docs911 :
Niet bewerkt houd in…. niet bewerkt.
Gewoon helemaal niks aangedaan 😉
Gewoon standaard brom carter 😉De techno is op een 50cc getest.
Hier zijn geen resultaten van opgeschreven, maar die zijn wel uit de filmpjes te herleiden 😉
Dit komt dus nog.
Als deze er op staan, zal ik de gegevens aanpassen waar deze neit kloppen 😉Van de 50cc heb ik een stuk of 3 filmpjes alleen zijn deze met max scores van 0,5 meer voor de lol:D
(blokje begon daarin tegen met iedere meter die ie reed wel steeds wat beter te rijden)
Maar ben nu even wat test filmpjes aan het uploaden om direct voor te leggen aan jullie wat het beste/mooist zou wezen qua bewerking.Okay Bewerking 1
Ik zou hier evt tussen de overgang van de ene uitlaat naar de andere een zwartstukje beeld kunnen plakken.Bewerking 2
Bij deze zou ik evt na het verdwijnen van de pic ook nog z,on rood stukje texst in beeld kunnen laten komen.Optrek test
En de optrek testen wou ik maar op deze manier doen en dan met een zwart scherm tussen de overgang van het ene naar het andere filmpje.Dus mijn vraag is wat jullie het mooist lijkt voor de uitlaat testen op de roller.
Pic en dan rode test letters? of alleen rode letters zonder pic? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.