Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat test 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2010

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 147)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

@buxy
      Verjaardagen vallen nou eenmaal in het weekend, nadeel als je veel mensen kent.

Op de meeting 8 augustus kletsen we wel even bij, als ik dan geen verjaardag heb :pest

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

Sorry ik denk niet dat ik het zondag ga redden..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

cris
        Donateur

Ik zal me telefoon meenemen voor de stopwatch functie.

Tot zondag, allen die komen.

speedbuxy
          Topic starter

hansieb :
            @buxy
            Verjaardagen vallen nou eenmaal in het weekend, nadeel als je veel mensen kent.

Op de meeting 8 augustus kletsen we wel even bij, als ik dan geen verjaardag heb :pest

Ik heb ook wel redelijk vaak een party alleen vallen die bij mij altijd op zaterdag avond.
            Enige mensen die ik ken die dat op zondag doen zijn m,n oma, m,n oom en tante en nog wat van dat bejaarde spul:D
            Maar speek je op de meeting wel als je die idd wel red:D

@goedguus
            Als het goed rijd martijvanheerde met svennoow mee, en denk niet dat ie naast martijn oppikken ook nog een pijp wil afkomen halen.
            Of je moet toevallig naast de snelweg wonen waar ie langs rijd:D

goedguus
            Bijdrager

ja vaassen ligt echt dicht langs de snelweg is max 5 minuutjes rijden en ik zou ook wel ff na de carpool willen rijden bij de afslag..

Docs
              Donateur

@goedguus, kan je zelf niet mee? :D:D:D

goedguus
                Bijdrager

Nee heb verjaardag..

Docs
                  Donateur

Ook al 😛 Wat is dat toch met al die jarigen dit jaar 😛

hansieb
                    Moderator

Ik heb trouwens nog een:

– Polini top one
                      – Simonini racing

Deze mogen ook opgehaald worden om te testen, cris?

Docs
                      Donateur

Cris moet dat kunnen :P, ik zal hem eem sms’en 😉

cris
                        Donateur

@ Hansieb kan ik ze vanmiddag halen? Tussen 3 en half 4?

ik kan je niet bereiken aangezien ik je nr niet meer heb, dus dan maar zo. Hopelijk les je dit nog:P

hansieb
                          Moderator

@cris
                            Ik ben nog aan het werk, ben zo rond 5 uur thuis. Zit al ff met je mattie bartje te chatting.

cris
                            Donateur

Heb net contact gehad met Hansieb, maar 5 uur is gewoon te laat.Dan ben ik al vertrokken richting Delfzijl.

Wellicht kan iemand anders nog de uitlaatjes meenemen????

speedbuxy
                              Topic starter

goedguus :
                                ja vaassen ligt echt dicht langs de snelweg is max 5 minuutjes rijden en ik zou ook wel ff na de carpool willen rijden bij de afslag..

Ik weet niet of sven daar langs komt of zin aan heeft want is voor hem al een leuk ritje opzich natuurlijk.

En zou wel mooi zijn als die pijpjes van hans meedhuizen nog bereiken voor zondag.
                                Zijn namelijk wel 2 leuke pijpjes om te testen:thumb

Tonni
                                Moderator

Zoals het nu lijkt zou ik misschien toch ook even aanwezig kunnen zijn.
                                  Qua brommer kan ik kiezen uit:

Witte oldtimer, origineel, 12/10 carb, op 80 poelie.
                                  Oranje Ciao, bewerkt ori carter, met 42 alu, 13/13 op 65 poelie.
                                  Rode Ciao, Malossi RV met 46 Pinasco, 19mm en vario.

Ik heb nog op de plank liggen: een Citypower, een Homoet, een Leovinci SP, een Leovince circuit, een Proma circuit, een Polini Top One, Giannelli Mega, een verrotte Proma Bad Snake, een redelijk verneukte Leovinci Handmade, Zelfs nog een halfbakken Giannelli Excel zonder de originele demper.
                                  Let wel dat niet al deze uitlaten in superstaat zijn, meeste zijn roestbakken.

Ik denk dat de 42 alu het interessantst is voor de test?
                                  (moet overigens wel zeggen dat ik geen overmatige motivatie heb om te sleutelen…)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 147)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.