Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Uitlaat test 2010
- Dit onderwerp bevat 146 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 8 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 juli 2010 om 09:50 #517901
Dat is inderdaad wel een goeie ja Hans 😉 😀 Andre, welke neem jij allemaal mee? Dan kunnen we met de rest kijken wat nog mist.
Aanpassen aan jou is makkelijker dan andersom 😛Misschien een iede om een lijst te maken met uitlaten die getest gaan worden?
Zo kunnen ze ook beter vergeleken worden.
ipv dat er weer 50 uitlaten komen, waarvan er maar 6 getest worden :D:D:D
16 juli 2010 om 10:55 #517902Ik zag straks even een lijstje samen stellen wat ik meeneem

Ik neem sowieso alleen de ”bekendere” pijpjes mee gezien het er toch wel weer op uit zal draaien dat er maar een paar getest gaan worden.
Want we hebben tot nu toe nog maar 1 sleutelaar:D:(Offtopic
Het 1 of andere mog#%$%# vespa ciao op breedbeeld formaat gezet ofzo?
Want moet nu naar links en rechts scrollen om de complete texst te kunnen lezen16 juli 2010 om 10:57 #517903Ik wil ook wel sleutelen hor 😉 😀
Misschien de opgave lijst updaten? 😉
Is al weer wat veranderd.Ik heb geen last van breedbeeld.
Heb je zelf niet een beetje ingezoomd? 😀16 juli 2010 om 11:35 #517905Ja als het niet anders is wil ik zelfs wel even sleutelen

En de lijst kan idd wel een update gebruiken want steven osh gaat dat vast niet redden:D
Maar ga nu eerst even eten(donor natuurlijk:D)
En ik heb m,n beeld niet in gezoomd staan ofzo(zo niet eens weten hoe dat moet:D)
Het is ook alleen dit topic wat in die breedbeeld stand staat rest van de topic,s is normaal:con16 juli 2010 om 12:02 #517906Komt door Internet Explorer, met Firefox of Google Chrome zul je daar geen last van hebben.
Het komt door de link van bart, die zal ik even wijzigen.Ik denk trouwens niet dat ik erbij zal zijn, ik heb dan dienst. Ik weet pas een dag van tevoren of ik dan werk heb, dus inplannen kan ik het niet. Mocht ik toch niks hebben, ben ik er uiteraard wel bij.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...16 juli 2010 om 12:17 #517907Iemand die nog langs deventer komt?(a)
16 juli 2010 om 12:37 #517908:(:(
hmmm,ik had er graag bij willen zijn,maar ik heb die week storingsdienst.
die heb ik speciaal geruild met een collega,om de west friesland toer te kunnen rijden;)16 juli 2010 om 18:05 #517915Kunnen we al een datum pinnen?
Ik zeg de zaterdag, want dat komt mij veel beter uit dan de zondag.
Dan heb ik eigenlijk al wat.16 juli 2010 om 19:13 #517918even off topic: ik hoop dat de polini lunga ( weet niet meer wie hem nieuw heeft , niet zo lang geleden in laatste aanwinsten topic, ) zal worden getest ..
17 juli 2010 om 13:06 #517928docs911 :
Kunnen we al een datum pinnen?Ik zeg de zaterdag, want dat komt mij veel beter uit dan de zondag.
Dan heb ik eigenlijk al wat.Ik zeg sowieso zondag want zaterdag zit ik meestal wel vol gepland.
Maar moet zeggen als de animo zo laag blijft ik het liever helemaal laat varen.
Want het is voor mij altijd best wat werk om de uitlaten in en uit te laden en later weer allemaal op te hangen.
En als het erop neer komt dat er toch amper weer getest gaat worden en het ook enkel weer mijn pijpjes zullen worden dan pas ik daarvoor.En vind het ook maar vreemd dat als je zoiets organiseerd bij de stad grunn waar zoveel members en moderators wonen dat er dan haast geen 1 komt:con
Zit er ook sterk over te denken de rollenbank ook niet mee te nemen naar de grunn meeting, want ook dit kost mij extra moeite gezien ik die speciaal moet laten brengen en halen.
(was anders gewoon op de brom naar grunn gegaan)
Want als de spirit van de grunn kant zo laag is ga ik ook niet het vuur uit m,n sloffen lopen natuurlijk;)Edit
Heb de deelnemers lijst even geupdate en alleen jij, ik en hansieb blijven over die zeker weten komen.
(dus dat schiet wel op)17 juli 2010 om 13:33 #517929En vind het ook maar vreemd dat als je zoiets organiseerd bij de stad grunn waar zoveel members en moderators wonen dat er dan haast geen 1 komt
Vergeet niet dat het vakantie tijd is anders was ik er natuurlijk sowieso bij geweest. Ik denk ook dat dit voor meerdere mensen geld hier uit de buurt. Het is al eerder voor gesteld maar als de datum alsnog verzet kan worden wil ik wel een heel aantal uitlaatjes mee nemen. Zodat jij er niet weer alleen voor op draait.
17 juli 2010 om 17:04 #517934Als de datum verzet wordt, kan het niet bij mij 😉 Ik wil er uiteraard wel bij zijn dan 😉
Dit is namelijk het enige weekend thuis alleen dit jaar.
Mn ouders hebben geen zin in een hele dag dat geknetter om het huis.
17 juli 2010 om 17:14 #517935Ik kan alleen de 25ste zoals het lijkt..
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel17 juli 2010 om 17:18 #517936Martino :
En vind het ook maar vreemd dat als je zoiets organiseerd bij de stad grunn waar zoveel members en moderators wonen dat er dan haast geen 1 komt
Vergeet niet dat het vakantie tijd is anders was ik er natuurlijk sowieso bij geweest. Ik denk ook dat dit voor meerdere mensen geld hier uit de buurt. Het is al eerder voor gesteld maar als de datum alsnog verzet kan worden wil ik wel een heel aantal uitlaatjes mee nemen. Zodat jij er niet weer alleen voor op draait.
Ja dat weet ik, ik bedoel ook niet jou persoonlijk of heel grunn, hans komt ommers ook

En dat verzetten moet dan maar eens serieus overwogen worden want jouw pijpjes vullen wel presies de gaten op qua pijpjes die ik niet heb.
En een halve test doen heeft ook geen zin das zonde van de tijd en energy.Dus als het deze week niet omdraaid qua animo en beschikbare pijpjes dan moet er toch maar over verzetten worden nagedacht.
Ik zal morgen nog wel even een lijstje maken met de ”reguliere” pijpjes die ik mee neem (of zou nemen)
Dan kunnen de evt belangstellenden daar nog wel op inhaken.17 juli 2010 om 17:18 #517937En ik heb het juist op zondag altijd druk 😉
Ik heb nog een paar definitieve mensen:
Cris, Lvcp, Kevinwol, Rickyboy(met 4 taps simo :)).
Deze mensen hebben zich in de posts al officieel aangemeld 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.