Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Uitlaat test 2010
- Dit onderwerp bevat 146 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 8 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 juni 2010 om 16:55 #517171
VespaAvanti :
Ik wil er zeker bij zijn
Ik had ook niet anders verwacht

@martino
Zal bart even vragen of die eerder kijk kan hebben of z,n ouders niet toevallig het weekend eerder al weg zijn.2 juni 2010 om 18:23 #517176Ik wil best meedoen met m’n 43 kitracing blokje. Ik wil ook wel sleutelen.
2 juni 2010 om 19:40 #517181Onder voorbehoud wil ik eventueel wel met een 46mm Pinasco RV komen.
Ligt weer aan mn rooster..(waar momenteel veranderingen aan plaatsvinden, vandaar)Als het even kan ben ik er sowieso bij, met of zonder brommer..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...2 juni 2010 om 22:38 #517184Mooi tonni ik zet je erbij.
Deze keer dan wel met poeli komen he;)@martijnvanheerde
Das nog mooier want sleutelaars gaat de test het meest vanaf hangen
Brom mag je ook altijd mee nemen maar hoeft niet percee gezien we al 2 43mm blokje hebben.
Maar als backup is het natuurlijk nooit verkeerd
3 juni 2010 om 00:11 #517185Martino :
Als het weekend ervoor zal gaan dan ben ik er ook bij. Aangezien het redelijk dichtbij is kan ik genoeg aan spullen mee nemen dan. Koppeling is een goed idee, maar staat de poelie maat ook vast?Mee eens,
Als het een week eerder kan , ben ik ook van de partij .
3 juni 2010 om 07:28 #517187Tegen die tijd heb ik een std DR43, DR38,4 en een speedengine met DR43. Blokjes zat dan 😀 Maar hoe meer blokjes, hoe meer keus. Als het weer beter is dan vorig jaar(wat ik wel hoop) dan kunnen we ook meer testen, dan is de motivatie ook wat hoger 😛
Het lijkt er op dat het het tot nu toe vast gestelde weekend blijft. Zo gauw dat veranderd, post ik het uiteraard hier.
3 juni 2010 om 10:19 #517192Misschien een bijkomend extraatje. Ik had het idee gevat om een fietscomputertje oid te bevestigen aan de rol. Om zo eventueel de versnelling te meten. Zo krijgt men ook enigzins een idee hoe snel een uitlaat op trekt ten opzichte van een ander. Dit lijkt mij niet de meest moeilijke aanpassing en is tevens secuurder dan een stopwatch.
Ook lijkt mij een 41mm of 42mm blokje misschien nog wat intressanter dan de hoeveelheid aan 43mm cilinders. Maar zo als docs911 al schreef; the more the merrier.
3 juni 2010 om 10:24 #517193Martino heb je fietscomputers die de versnelling(m/s2) meten? Dat zou wel een hele toffe en zeer goede oplossing zijn =)
3 juni 2010 om 10:30 #517194Rollerbank is onderin zo licht en snel dat erop een fietscomp ook weinig af te lezen valt denk ik.
Rollerbank is onderin erg weinig belast dus de eerst 75% gaat ERG snel.
Is een soort tractor pullen onderin heel licht en op het laast vrij zwaar.
Dus optrekken is op de rollerbank nooit echt te meten, want ook al kan je het meten dan staat dat niet in in verhouding met wat ie op straat doet.Kijk maar eens bij uitlaattest leeuwarden op youtube.
Daar trekt edjuh,s oude 43mm ook iedere keer als een raket op terwijl ie dat op straat echt niet doet.
Roller is echt alleen voor top speed meting.
En 41mm en 42mm mag er om mij ook wel bij maar dan wel in de extra tijd, want opzich testen wij de pijpjes op toeren in boring inhoud en das bij 41mm en zeker 42mm erg te verwaardelozen tov een 43mm.3 juni 2010 om 13:39 #517196docs911 :
Tegen die tijd heb ik een std DR43, DR38,4 en een speedengine met DR43. Blokjes zat dan 😀 Maar hoe meer blokjes, hoe meer keus. Als het weer beter is dan vorig jaar(wat ik wel hoop) dan kunnen we ook meer testen, dan is de motivatie ook wat hoger 😛Het lijkt er op dat het het tot nu toe vast gestelde weekend blijft. Zo gauw dat veranderd, post ik het uiteraard hier.
Martino en ik zijn beide , dat weekend verhinderd , Ik hoop echt dat het een weekend eerder kan , baal:boos dr echt hard van om hem dit jaar weer te missen , aangezien het vorig jaar zulk klote weer was en ik dit jaar met evt. 3 setup’s komen kan.
3 juni 2010 om 13:40 #517197Ik kan moeilijk mn ouders op vakantie schoppen :con en ze zaten niet te wachten om zelf een hele dag in dat lawaai te zitten 😀 😀
3 juni 2010 om 13:57 #517198Zet mij er maar bij.
Sowieso met een 43DR blokje, en misschien nog een Evo’tje/zij-inlaat/Reedvalve/we zien het wel.3 juni 2010 om 14:03 #517199Hmmm op die datum gaan m’n ouders naar portugal, heb ik geen vervoer. Is er iemand uit de buurt die er heen gaat?
3 juni 2010 om 14:42 #517200docs911 :
Ik kan moeilijk mn ouders op vakantie schoppen :con en ze zaten niet te wachten om zelf een hele dag in dat lawaai te zitten 😀 😀Ik zou je net over gaan pmen maar weekje erder is dus niet mogelijk?
Want ik weet dat gerard er GRAAG bij had willen zijn en martino heeft weer net een paar pijpjes die ik niet heb.
Maar als ze dan nog niet weg zijn houd het idd op.3 juni 2010 om 15:09 #517203Ja erg jammer, maar helaas. :'( Misschien dat we een kleine aanvulling kunnen doen op een andere datum? En mochten je ouders alsnog weg zijn dat weekend eerder dan is het voor mij geen probleem om spontaan langs te komen. 🙂
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.