Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Uitlaat test 2010
- Dit onderwerp bevat 146 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 8 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 juni 2010 om 12:37 #501360
Gezien de vele toertjes en meetings die dat laaste tijd opduiken wou ik de uitlaat test ook maar weer even aankondigen voordat de geplande datum gevuld word door een rit of meeting.
Ook voor dit jaar staat de uitlaat test weer gepland bij doc911 thuis
dit omdat we daar lekker veel ruimte en rust hebben.Ook is bij docs de mogelijkheid om voor huis een stukje optrek traject uit te zetten.
Want het leek mij wel leuk en nuttig om naast de snelheid te meten er ook een optrek test bij te doen over een lengte van ca 200meter.
Dit omdat de rollerbank enkel snelheid meet en het optrekken er niet echt op af te lezen is.
(en dit toch wel een belangrijk onderdeel van een pijp)De datum is in het weekend van 24 of 25 juli.
(hangt een beetje af van de persoonlijke voorkeuren welke dag het word)
Om te verkomen dat op de dag zelf iedereen elkaar weer aanwijst om te gaan sleutelen wou ik graag van te voren vragen of er vrijwillergs zijn die zeggen wel te willen gaan sleutelen die dag?
Want deze keer moet het eens een echte uitgebreide test gaan worden
Ook lijkt het me wel weer een leuke toevoeging om er weer bqq naast te zetten

Dus lijkt het je leuk om te komen en wil je evt ook wel sleutelen(uitlaatjes wisselen)meld het dan hier in het topic.
Qua sleutelaars hebben we aan een 4 personen denk ik wel genoeg.
Ook moeten er weer wat goed lopende blokje aanwezig zijn.
Ik zat te denken aan een 50cc blokje, een 43mm blokje, en een 46mm blokje.
De 43mm kan ik wel voorzien
Blokje 50cc
svennoowBlokje 43mm
HansiebBlokje 46mm
Tonni???Sleutelaars
1Martijnvanheerde???
3????
4????Deelnemers
1-Ikzelf
2-Docs911
3-Cris
4-Kevein wol
5-lvcp
6-Ricky boy
7-Svenoow
8-Tonni???
9-martijnvanheerde???
10-Daan777???
11-AA-T Racing???2 juni 2010 om 12:40 #517155Edit: HO nee niet op vakantie 😉
Ik ben wel aanwezig om de boel weer te noteren!
Ook kan ik mijn 43DR evo blok meenemen.
2 juni 2010 om 12:45 #517156Hey mannen ik ben van de partij 😀 Heb nog wel een orgineel elek 50cc blok liggen. Weet niet of jullie een getuned carter of een orgineel carter willen gebruiken?
2 juni 2010 om 12:46 #517157als ik dan nog in NL ben ( ivm stage) wil ik graag meedoen. sleutelen, of mijn citta ter beschikking stellen. je mag me wel onder voorbehoud neerzetten als sleutelaar.
hoe zit het eigenlijk met uitlaten? ik heb een leo krul en een gianelli citypower eventueel voor een test.
2 juni 2010 om 12:47 #517158Kijk dit zijn de soort acties waar ik mij graag voor zal willen lenen, maar waarom moet dit nu net weer op de eerste dag van mijn vakantie vallen. Is het misschien nog mogelijk dit op een andere datum te plannen? Dan wil ik wel een aantal van je vraagtekens invullen Bux.
2 juni 2010 om 12:49 #517159Das mooi hansie goeie documentatie is ook zeker belangrijk om erbij te hebben

En als je DR blokje tzt mooi loopt is dat misshien zelfs wel een betere keuze gezien DR cilinders wat meer voorkomen.Edit
@svennoow
Eigenlijks het liefst zo orgineel mogelijk zodat wel echt kunnen meten wat een snel pijpje dan doet.@Steven Osh
Ik zet je erbij en dan hoop ik dat je het gaat redden qua stage
Qua uitlaten moeten er idd tzt ook maar even een lijstje samen gesteld worden wie wat meeneemt@martino
Volgens mij zit er in de datum weinig spelling begreep ik van bart.
Maar bart leest hier straks wel dus maar even horen dan.
(maar hij is sowieso maar 2weekjes alleen thuis meende ik)2 juni 2010 om 12:57 #517160Helaas is in deze vakantie tot nu toe geen andere datum mogelijk. Heel misschien dat weekend er voor, maar dat ligt er aan op welke dag mn ouders weg gaan 😀
Ik heb ook nog een kaal rollend Ciao frame staan 😉 dus mensen die wel een blok hebben maar niet hun brom mee kunnen/willen nemen, dit is geen probleem 😉
2 juni 2010 om 12:57 #517161Dan neem ik mijn blok wel mee, die is 100% orgineel 🙂 zet me maar op de lijst.
2 juni 2010 om 12:59 #517162En misschien belangrijk om te vermelden, wat vorige keer nog een beetje mis ging. Als er brommers mee gaan, graag allemaal met koppeling 😉 omdat het anders een beetje scheve verhoudingen worden als de helft met koppeling en de andere helft met vario komt.
En mijn persoonlijke voorkeur gaat trouwens naar de zaterdag 😀 maar, ik zal me wel aanpassen aan de meerderheid 😉
2 juni 2010 om 13:02 #517163Okay perfeckt sven

En das idd wel een belangrijk punt de test broms moeten poeli aandrijving hebben.
2 juni 2010 om 13:12 #517164Als het weekend ervoor zal gaan dan ben ik er ook bij. Aangezien het redelijk dichtbij is kan ik genoeg aan spullen mee nemen dan. Koppeling is een goed idee, maar staat de poelie maat ook vast?
2 juni 2010 om 14:05 #517165ik neem aan gewoon de meest voorkomende ? poelie 80 ik bedoel als je 4 verschilinde maten gaat gebruiken is het ook geen ge-eikd resultaat maar dat zal het nooit zijn aangezien je teveel variabelen heb
2 juni 2010 om 15:27 #517167Poeli maat moet gewoon net zo wezen als waar de meesten mensen ook mee rijden.
Dus leuk optrekken zonder dik in de toeren te zitten op top
2 juni 2010 om 16:18 #517168Ik wil er zeker bij zijn

Ga persoonlijk ook voor de zaterdag2 juni 2010 om 16:50 #517170Ik ben ook van de partij:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.