Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009
- Dit onderwerp bevat 313 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 8 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 juni 2009 om 05:57 #512857
Ik zal al me 27mm uitlaatjes mee nemen.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel23 juni 2009 om 08:20 #512858buxy, ik kom met me ninja, dus zet die ook maar in de lijst:)
23 juni 2009 om 08:30 #512859Tonni :
Hmm, enige dat ik eventueel kan toevoegen is een Homoet(het ‘korte’ model). Ding is nog wel redelijk volgens mij(wel roest), ik zal hem eens van de plank pakken. Ik denk dat ik maar met de EVO en de 46 Pinasco kom dan.
Alleen is poelie natuurlijk veel interessanter om te zien wat een uitlaatje doet, of niet?Hoe wordt het met de BBQ eigenlijk geregeld? En de eventuele zuiperij? Op zondag inslaan gaat ook niks worden lijkt me…
Graag tonni hoemeer hoe beter
+ ben ook wel benieuwd naar de presties van een homoet.
En ik had je ook nog staan als degene die een orgineel blokje mee zou nemen, is dit nog steeds mogelijk of moeten we daarvoor even verder kijken?En de blokjes die idd voor de test komen moeten poeli aan gedreven zijn anders zegt de test niks.
Want met vario meet je alleen welke pijp het het beste doet op die vario afstelling en niet op die setup.Qua BBQ leek american style mij het beste dus zelf meenemen wat je wil eten en drinken.
Ik zorg wel voor kolen en briketten en een BBQ en geloof dat docs ook nog een BBQ had staan
@martino
Ja het moet zeker goed genoteerd worden want zoiets houd je zelf idd niet bij.
Maar hansieb word onze boekhouder qua scores als het goed is:D
En verschil van lengte maakt bij uitlaten idd redelijk uit bepaald of ie laag of hoogtoerig is.
Verschil kunnen we mooi gaan zien in de pat onderlangs uitlaten die ik heb, 1 is namelijk wel een 15cm korter dan de andere.@polini citta
Het is in meedhuizen
@MHR
Das idd een pijpje die we nog niet hebben voor de test dus wie bied zich aan?@hansieb
Perfeckt
want goede registratie is zeer belangrijk want anders is word het behalve een gezellige dag niet echt een test dag denk ik;)@flick
Perfeckt
Zet je erbij onder 27mm pijpjes.23 juni 2009 om 09:24 #506114Als alex komt, komt hij met de citta met 50cc std elec kickblok.
Dit zou ook mooi als 50cc blokkie kunnen dienen + hij heeft een si brug dus de meeste uitlaatjes passen.
23 juni 2009 om 09:25 #506115ik kom met 80cc blokkie:D
23 juni 2009 om 09:27 #506116Dus @ iedereen:
Zelf je eterij en drinken meenemen, en testbrommers voorzien van een poelie setup!!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...23 juni 2009 om 09:46 #512860Hoeveel mensen zijn er van plan langs te komen?
ik kan mn schoon pa vragen als het bij hun thuis mag, ze hebben een woon boerderij met een leuk stukje grond er naast en een schuur evt als het !%@$# weer word.Dit is in Aalzum btw ( 61 km van Grunn )
Laat het maar weten ik zal um strax ff vragen.
Greetz
23 juni 2009 om 10:07 #512861@hansieb
Met alex bedoel je AA_T racing neem ik aan?
Want dan zal ik hem even pm en met de vraag.@tompiebozzel
Een 80cc polini met speedengine?
Want dan zet ik denk ik een 43mm(polini of euro)op m,n speedengine gezien 2x 80cc polini wat overbodige luxe is:D@histor
Zijn al een mannetje of 15+ en worden er vast wel 20 in totaal denk ik.
En je aanbod is top
Maar docs911 had al voorgesteld het bij hem thuis te houden gezien hij er ook leuk de ruimte voor heeft
Maar je bent natuurlijk altijd welkom ben ik tenmiste ook niet de enige fries:D23 juni 2009 om 15:42 #512862Hardstikke mooi dat Hansieb de taak van notaris op zich neemt, neem aan dat de bevindingen allemaal op het forum worden geplaatst of is het misschien handig om het stukje tuning, uitlaten te reviseren? Hierbij staan lang niet alle uitlaten die wel voor de test worden onderworpen. Dacht namelijk hier al iets over te hebben gelezen, heren mods? Correct me if i’m wrong!
@Speedbuxy: Ik dacht dat de lengte ook juist met de powerband te maken had? Hoe langer de tailpipe eindconus hoe bredere powerband, maar minder hoog top vermogen.
23 juni 2009 om 15:53 #512863Ziet er allemaal zeer mooi geregeld uit:D
Wij zullen onze eigen BBQ ook meenemen aangezien er waarschijnlijk te weinig plaats zal zijn op de BBQ’s met zoveel man;)
Ik heb er zin in
23 juni 2009 om 16:13 #512864Ik kan eventueel nog mijn biturbo meenemen? lees dit topic net pas.. Is er nog plek voor mensen?
Weet ook niet aangezien mijn uitlaatje uniek is of het een aanwinst is?
Grtz
23 juni 2009 om 16:50 #512865@Maritno:Het is zeker de bedoeling om de resultaten van de testen op de site te zetten, daar doen we zeker ook voor!
En omdat het gezellig is.@Avanti: Jij neemt toch ook je rollenbank mee? Met twee van die dingen kan het allemaal een stuk makkelijker/sneller.
@Eidos: gewoon komen, en neem je uitlaatje maar gewoon mee.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...23 juni 2009 om 18:00 #512866VespaAvanti :
Wij zullen onze eigen BBQ ook meenemen aangezien er waarschijnlijk te weinig plaats zal zijn op de BBQ’s met zoveel man;)
Ik heb er zin in
Das idd geen slecht idee want is idd een leuk lijstje

Qua kolen kan ik dit ook niet meer voorzien dus als meer er mensen zijn die nog een zak kolen hebben take it with you
Want zou een beetje lullig als we daar zonder mee komen te zitten.23 juni 2009 om 18:16 #512867zijn toeristen ook welkom?
heb geen uitlaatjes maar wel een leuk 43mm blokje mooi uitgeveilt onder me ciao hangen weet niet of er nog een test blokje nodig is:?
anders wil ik wel langs komen op me ciao23 juni 2009 om 18:23 #512868@speedbuxy, ja 80cc polini op speedengine, je mag jouwe eventueel ook meenemen, dan heeft mijne lekker rust, aangezien mijn vliegwiel spie vaak knapt:P
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.