Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009
- Dit onderwerp bevat 313 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 8 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 juni 2009 om 11:41 #512654
Ik kan wel komen met een Speedengine 46 Pinasco 13.13 setup, alleen weet ik niet of je daar wat aan hebt? 😀
Verder heb ik een Simonini Calibrata en een Leovince Handmade (met wat deukjes).22 juni 2009 om 18:48 #512843Heb hier nog wel een techno reverse liggen:|
Maar is het ook goed als je gewoon langskomt voor de gezelligheid en de bbq? 8)
Anders lijkt het me wel leuk om even langs te komen:D22 juni 2009 om 18:51 #512842Zijn er ook mensen die pijpen voor 27mm + uitlaatpoort mee kunnen nemen?
Bvd!
22 juni 2009 om 19:15 #512844Als ik mn racer goed lopend heb kom ik daar mischien wel mee !
@ gerarduz , mischien dat herrflick nog 27 mm uitlaatjes heeft;)
22 juni 2009 om 19:35 #512845Ja dat heeft hij zeker , hopen dat Herr Flick bereid is zijn arsenaal mee te nemen.
Anders overige met 27mm+ ook zeer welkom!
22 juni 2009 om 19:43 #512846ik kom waarschijnlijk ook wel, waar is het precies, en welke datum?
kom met naast staande setup, of de ninja moet dan al verkocht zijn22 juni 2009 om 19:45 #512847Ik zou er zowat mn vakantie voor verzetten…..
22 juni 2009 om 19:48 #512848tompiebozzel :
ik kom waarschijnlijk ook wel, waar is het precies, en welke datum?
kom met naast staande setup, of de ninja moet dan al verkocht zijnMoet je even teruglezen, staat er allemaal wel in;)
22 juni 2009 om 20:57 #512850Zal mijn calibrata 27mm ook even meenemen. Als thomas zijn 27->22mm pijpje meeneemt kunnen we die ook gebruiken.
22 juni 2009 om 22:26 #512852Speedbuxy
Gianelli Fire
Gianelli Record
Gianelli Excel
Gianelli MegaProma cc
Proma bad snake (Alu demper versie)
Proma bad snake (Polymer demper versie)
Proma Lowboy
Proma Chrono
Proma Replica
Proma mini snake (korte versie)
Proma mini snake (lange versie)
Proma mini snake (bovenlangs versie)Leo HM
Leo Siluro
Leo SP (sigaar)Summit Onderlang
Summit BovenlangsPat Onderlangs
Pat DragsterZirri 1?
zirri 2?Faco cc
Techno cc
Simo bovenlangsEco system 2
Sec System
Franse PijpEagle
Fabrizi racing (28mm)
Malossi snake (27mm)Wouz-LwB
Simonini racing
Simonini Proline
Malossi Too Bad 22mm
Polini SPMartino
Leovinci racing
Simonini circuit
Sito usa
Gianelli power?Svennoow
Techno reverseTompiebozzel
NinjaHerr flick
27mm pijpenTonni
HomoetDit zijn de uitlaten die we tot nog toe hebben om te testen, als iemand 1 of meer heeft die er niet tussen staan en bereid is ze mee te nemen meld dit dan even dan weten we wat we hebben en nog zoeken.
Ook qua blokje is nog wel wat welkom bv een mooi 43 blokje met bewerkte inlaat, kruk en spoelers.
Ook een 43mm icm een speedengine zou nog een leuke toevoeging zijn
@edjuh
Ik zou haast de datum ervoor verzetten want wel erg jammer dat je er niet bij kan zijn:(@svennoow
Neem de techno maar mee is bekend genoeg om eens te testen wat ie doet
Maar zonder uitlaat of spul ben je ook welkom zolang je maar een gezellig humeur meeneemt
22 juni 2009 om 23:08 #512853Hmm, enige dat ik eventueel kan toevoegen is een Homoet(het ‘korte’ model). Ding is nog wel redelijk volgens mij(wel roest), ik zal hem eens van de plank pakken. Ik denk dat ik maar met de EVO en de 46 Pinasco kom dan.
Alleen is poelie natuurlijk veel interessanter om te zien wat een uitlaatje doet, of niet?Hoe wordt het met de BBQ eigenlijk geregeld? En de eventuele zuiperij? Op zondag inslaan gaat ook niks worden lijkt me…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...22 juni 2009 om 23:09 #512854Het is natuurlijk ook wel leuk om straks al die data met elkaar te vergelijken. Misschien een idee om dit in een overzicht bijv. excel te plaatsen. Ik weet niet wie zich hier geroepen voor voelt, maar zal wel handig zijn om misschien gelijk in een laptop in te voeren. De lijst is inmiddels zo lang dat ik straks echt niet meer kan onthouden wat alle verschillende setups doen! Ook doe ik er nog een schepje bovenop en neem ook mijn Sito USA mee. Laat de citypower dan wel graag thuis vanwege de hoeveelheid die lastig op mijn brommert mee te nemen valt. Er is vast wel iemand die een goede citypower mee kan nemen.
Ter verduidelijking: Ik neem mee Leovinci racing, Simonini circuit, Sito USA, Proma Air, Gianelli (Mega look-a-like).Ook zit er soms wel wat verschil in de lengtes van de proma grand prix en soort gelijke pijpen. In 1e instantie dacht ik dat ze allemaal hetzelfde waren met alleen een ander merkje erop, maar het viel mij op dat de bocht op een andere afstand kan beginnen vanaf de uitlaatpoort en ook op een andere afstand kan eindigen. Theoretisch dus andere prestaties, maar in de praktijk???
Inderdaad lijkt mijn Proma grand prix speciale wel heel erg op die van jou Speedbuxy. Het is dan alleen wel de korte versie.23 juni 2009 om 03:44 #512849is het in meedhuizen? of leeuwarden?
23 juni 2009 om 05:09 #512855er staat geen top one in het lijstje of kijk ik er overheen?
23 juni 2009 om 05:19 #512856@martino
Ik neem me flaptop wel mee, had ooit al eens een excel sheetje gemaakt voor de oude uitlaten test.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.