Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 314)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Zo Speedbuxy, jij neemt echt een indrukwekkende lijst mee! Zo hoef ik er in ieder geval niet veel mee te zeulen. Ik zal nog ff in mijn schuur kijken, maar neem dan mee; Leovinci racing en Simonini circuit.
      En moet de meestvoorkomende Proma citypower(soortgelijken) ook niet op de lijst voorkomen? Ben wel benieuwd met het verschil tussen de expansie-uitlaten?

QJJ
      Bijdrager

Ook behoefte aan standaard en polini country?

luukk6
        Bijdrager

wat vinden julie van een techno pijp ?

ik vin hem maar (…)

luukk6
          Bijdrager

wat vinden julie van een techno pijp ?

ik vin hem maar (…)

Daan777
            Moderator

Ik neem misschien de Leovinci (racing?) mee als die tegen die tijd is opgeknapt.
              Blokje:

Speedengine + tuned kruk (194g) + Polini 42alu/Polini 43KitRacing/Polini 41LC (even zien welke ik tegen die tijd heb gekocht)
              En:
              Std tuned carters + tuned kruk (188g) + 43DR (misschien tuned, en in dat geval kom ik met foekema pijp 🙂 )

speedbuxy
              Topic starter

@Martino,
                Ik heb je tussen de lijst gezet met de 3 genoemde pijpen:thumb

@daan777
                Martino neemt al een leo racing mee.
                En zo te horen is die van jou ook niet top meer gezien je hem moet opknappen, en het moeten niet echt uit geleefde pijpen zijn gezien dat de presaties beinvloed;)

De speed engine zou wel zeer welkom zijn:thumb
                En de standaard met tuned kruk is ook nog wel leuk om te testen:thumb
                Alleen bedoel je met de graden dat je de kruk voor 194gr heb ingeslepen???

Want naar mijn weten is 180 graden de max.
                (180 graden aanzuig moment en 180graden samen druk moment maakt presies 360 graden of te wel de slag)

Docs
                Donateur

het zou definitief bij mij kunnen:thumb ergens in de eerste 3 weken van de vakantie.

speedbuxy
                  Topic starter

Dan moeten we maar even een mooie datum prikken in die periode, want er gaat niks boven een stukje eigen grond:thumb
                    En je ligt ook nog eens mooi centraal dus beter kan haast niet:thumb
                    Ik ben dan wel voor om meteen het eerste weekend van de vakantie te pakken??

nitraat12
                    Bijdrager

Wat voor dag hebben jullie in gedachten. Zaterdag of zondag?

Docs
                      Donateur

nouja, centraal:p ligt er aan wat je centraal vind:p

voor alle mensen die nog niet weten waar ik woon:
                        KLIK

het is zegmaar het “kleine” huisje aan het eind van de weg(er staat een oud trein station naast, dat zijn de buren). in totaal heb ik zo’n 1,6 km^2 grasveld:p das dat lijkt me wel genoeg.

de weg die voor m’n huis langsloopt is een kleine halve kilometer lang(totaal zo’n 3,5 maar daar zitten nog wel kruispunten bij) het is sowieso een open stuk weg waar vrijwel geen verkeer langs komt(dus lekker rustig:p)

de oprit passen sowieso 6 auto’s achter elkaar, en de aanhangers zijn wel op het gras te plaatsten(verder nog zat plek om meer auto’s te stallen)

dus als iedereen het hier mee eens is, kan’s von mir aus los gehn:p

ik ben wel voor de zondag van het eerste weekend;)(zal thuis nog ff de data checken voor de zekerheid;))

speedbuxy
                        Topic starter

Das idd wat minder centraal dan ik dacht:D
                          Ik meende dat je ergens tussen leeuwarden en grunn woonde.(visvliet bv)
                          Maarja ik ben volgens mij toch de enige fries dus ik rijd dat stuk wel;)

De zondag van de eerste week lijkt mij ook een mooie:thumb
                          Moet alleen nog wel even zien of ik vrij kan krijgen van de kerk:D

Docs
                          Donateur

ik heb ff die precieze data na gevraagd, het kan tussen de 11de van juli en de 1ste van augustus. de eerste zondag zou dus 12 juli worden. dit is voor mij geen probleem.

iedereen zegt het maar, of hier of ergens anders of andere datum, maakt mij niet uit.

500
                            Donateur

Zet mij maar bij de startpost met de setup van hier naast.:D (als het op zondag 12 juli is) (anders ben ik op vakantie)

speedbuxy
                              Topic starter

12e van juli vind ik ook prima:thumb
                                Als wel later gaan komt het ook erg dicht tegen de vc meeting te liggen dus 12e lijkt mij erg mooi:thumb

@Lvpc
                                Zal je straks er even bij zetten.
                                Hij moet wel 100% mooi lopen dus niet traag trekken ofzo gewoon een goeie starten en lopen ciao:thumb

VespaAvanti
                                Donateur

Ik vind de 12e juli ook een prima dag:thumb

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 314)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.