Vespa-Ciao.NL
:: Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Uitlaat test 2009 op 12 juli 2009

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 314)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Donateur

vast wel, als het gras veld maar heel blijft:D:D als ik dan kan wel tenminste. ik zit nog even met vakanties enzo.

500
      Donateur

Als ik dan kan en het is bij bart thuis dan kom ik ook:P Voor de beste pijp op 50cc std maar uitgeveildcarter en 12/12:P

Lars

speedbuxy
        Topic starter

@daan777
          Dan kom je dus wel, want vespaAvanti is volgens mij nog in staat om van z,n vakantie bestemming in zuid spanje speciaal even deze kant ervoor op te komen:D

@Kruin ritsjert
          Toch hebben we toen wel een record gebroken die we niet snel weer zullen breken, want was toen de regenachtigste dag sinds tig jaar.
          In den helder was toen zoveel mm gevallen dat was in 15 jaar niet meer gebeurd ofzo.
          En in die dag hebben wij staan testen:D

@tompiebozzel
          Ja is zeker even leuk omdat pijpje te gaan testen:thumb
          Ook de cilinder is zeker even intressant om te testen.
          Denk namelijk dat het 1 van de pittigste 50cc cilindertjes is voor vespa:thumb

@thei en vonckje
          Zou ik netjes vinden:thumb want lui die net zoals vespaAvanti van ver komen hebben mijn respeckt:thumb
          Kan je ook je ex evo engine mooi even in action zien;)

@doc911
          Dat ziet en zou idd top wezen als we het bij jou konden houden:thumb
          Je weet we zijn allemaal nette mensen dus je grasje zullen we met respeckt behandelen;)
          Desnoods regel ik wel wat mooie stukken boord karton dan kunnen we dat erop leggen:thumb

Interceptor
          Donateur

hey leuk man, missschien kan ik van men maat deze uitlaat lenen;

heb hem destijds met de “normale” demper gekocht (hij is btw wel ingekort, maar daar kan toch wel een stuk slang tussen toch?)
            hoe heet die trouwens??:con. en over die malossi 50cc 27mm uitlaat, weet iemand hoe die pijp er onder past? omdat de uitlaatflens “schuin” staat en de uitlaatmond zegmaar haaks staat??

groeten nicky

Dylan
            Donateur

harstikke leuk iedereen lekker naar meetings enzv en ik kan niet omdat ik met me poot in t gips loop!:boos ( en ik te ver weg woont) maarja , veel plezier alvast he’ 😉

Docs
              Donateur

we moeten even kijken tegen die tijd 😉 is wel handig als er misschien meer plaatsten zijn, dan kunnen we tegen die tijd uitzoeken wat het beste is(ik woon namelijk nog bij mn ouders thuis:p, ligt ff aan de vakantie, of ik alleen thuis ben;))

TimoO_
                Donateur

Voor degene die hun brommers gaan gebruiken om te testen, zet er wel poelie onder… Dan krijg je heel wat meer informatie eruit als bij een vario.

500
                  Donateur

ik vind dat de polini country ook even moet getest worden, ik kan helemaal niks vinden van dat ding:P

speedbuxy
                    Topic starter

@docs911
                      Ja we kijken zeker even verder want op 1 paard inzetten is nooit verstandig;)
                      Ik zal binnenkort zelf ook even een rondje maken om te zien of ik wat moois kan spotten.

@timo0
                      idd goed dat je het zegt:thumb want moeten idd poeli brommers wezen anders zegt de hele test niks.

@lvcp
                      Ikvind en hoop dat we alle denkbare pijpen kunnen gaan testen.
                      (das mede de rede van de vroege aankondiging zodat we ruim de tijd hebben om alle pijpjes bij elkaar te zoeken)

tompiebozzel
                      Bijdrager

@ timo, poulie 65 goed?
                        @ buxy, ik hoop dat ie een beetje pittig is (A)

TimoO_
                        Donateur

Ja poelie 65 moet wel goed zijn. Zelf zou ik zeggen poelie 80, dit is meestal wel een goede balans tussen optrekken en snelheid. Maar op een rollerbank moet dit niet zo’n probleem zijn, op de weg krijg je misschien een probleem dat je hem niet doorgetrokken krijgt met de hoogtoerigere pijpjes (meestal vario pijpjes). Daarom is het misschien verstandig om één leuk vario brommertje erbij te hebben, om een onderscheid te maken tussen vario- en poelie uitlaatjes.

Docs
                          Donateur

ik zou poulie 80 doen. ook omdat er ook een 50cc setup gebruikt gaat worden(toch??) anders krijg je een vertekend beeld. want poulie 65 op een 50cc lijkt me niet zo’n strak plan. en bij elke setup andere poulie is ook niet handig voor het vergelijkings resultaat.

Wouz-LwB
                            Donateur

ik gaat wel met vario, hoef ik ook geen poelie te monteren 😀

VespaAvanti
                              Donateur

n!ick*s/Daan777: Geen probleem, als Daan ook 100% zeker mee wil kunnen we gewoon met 2 auto’s rijden:thumb
                                Dan rijden ik en m’n broertje gewoon allebij, opgelost toch?:D

speedbuxy
                                Topic starter

@docs911
                                  Ja als basis moet er sowieso een mooi lopend 50 blokje, een mooi lopend 43mm blokje, en een mooi lopend 46mm blokje met poelie aandrijvingen aanwezig zijn.
                                  En daarnaast kunnen we natuurlijk altijd nog wat special dingentjes testen zoals de malossi 50snel, en even met vario:thumb

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 314)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.